Zie temp. kaartje in mijn onderschrift. Mijn temp is gisteren en vanochtend erg gedaald (daling die twee dagen aanhoudt). Vorige maand ging mijn temp wel weer omhoog na deze tweedaagse dip maar werd ik wel gewoon ongesteld. Het is geen innestelingsdip volgens mij want die duurt maar een dag als ik me niet vergis (toch?). Ik ga er eigenlijk vanuit dat deze maand kansloos wordt omdat het volgens mij niet zou mogen dat mijn temp zoveel zakt. Is dat terecht? Wie herkent dit of kan hier wat over zeggen?
Als ie morgen verder daalt, ben ik ook bang dat je ongi gaat worden. En even bij de weg, een innestelingsdip hoeft niet altijd een zwangerschap te betekenen.
Nee weet ik hoor, dat dip geen zwangerschap betekent. Ik denk dat ik donderdag ongesteld word bij een LF van 9 dagen. Als ik morgen ongesteld word is het helemaal kort ! Vorige maand had ik ook zo'n dip van twee dagen, daarna vloog ik weer drie dagen omhoog en toen kelderde hij (ongesteld). Wacht morgen nog even af maar ik vind het maar vreemd hoor pff (en balen natuurlijk )
Temp is omhoog geschoten vanochtend!! Ben in ieder geval blij dat ik vandaag (8 DPO) waarschijnlijk niet ongesteld word!!!
Heel spannend hoor. Ik duim voor je Ik zit ook in een spannende situatie. Ik heb normaal gesproken een LF van 9 of 10 dagen. Volgens FF zit ik nu op DPO11, maarrrr FF zet mijn ei 2 dagen later als ik mijn info over Cervial Fluid weg haal. Heel spannend. Ik kan er twee dagen naast zitten. Duim duim duim duim duim voor je.
Ikke ook! Ik heb ook zo'n korte LF Zijvandehoek.. Heb je al een testje gepland staan? Als ik vrijdag niet ongesteld word wil ik zondag gaan testen..