hallo allemaal ik hoop dat jullie me kunnen helpen... ik ben 15 weken zwanger en heb laatste maanden last gehad van schimmelinvectie ( de dokter zegt dat ik schimmelinvectie heb) en gisteren zag ik dat mijn afscheiding groenachtig was herkent iemand dit aub reageer want ik ben bang...
Heb hier geen ervaring mee, maar waarom bel je niet even naar je VK die kan je een professioneel en duidelijk antwoord geven! Veel sterkte.
dat heb ik al geprobeerd maar ze doen heel vaagjes ze zegt dat ik naar de dokter moet.. en dat heb ik ook gedaan ze zeggen is een schimmelinvectie maar ik weet niet of dat zo is..
dat heeft hij ook gegeven de eerste keer maar dat hielp niet echt... gisteren ben ik ook naar de dokter geweest en hij zegt ook dat het een schimmelinvectie is.. hij heeft iets anders gegeven maar ik hoop dat het een schimmelinvectie is echt..
Ik zal je geruststellen, dit heb ik ook gehad toen ik n schimmelinfectie had. Dus nu niet druk meer over maken. Ik had toen antibiotica gekregen en moest ze vaginaal inbrengen. Na een week was t allemaal over.
die ronde capsules zijn die antibiotica... dat mag tog niet tijdens zwangerschap? en had je ook groenachtig afscheiding?
heb ik ook gehad met 6 maanden zwangerschap! moest een bolletje vaginaal inbrengen pff en branden dat het deed maar na 4 dagen was ik er vanaf.. is heel normaal hoor dat je dat krijgt.. ik zou je adviseren om na het plassen je af te spoelen met water.. en op te passen met vegen.. van achteren naar voren..
hallo iman, bedankt dat je hebt gereageert. ik heb vorige week die bolletje gekregen maar ik weet niet of het echt heeft geholpen ik heb niet echt last van gehad... ik denk het niet dat het over is maar ja ik ga wel naar de dokter kijken wat het is...