Vliegen in huis... Word er gek van!

Discussie in 'De lounge' gestart door anja89, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Die rotbeesten zitten overal...
    We wonen nu ruim 2 jaar in ons huis en het blijft hier maar sterven van de vliegen.
    Vorig jaar waren we op vakantie, kwamen na 10 dagen terug, één grote vliegenplaag! :$
    Terwijl mijn moeder voor onze dieren zorgde dus ook de kattenbak en de rattenkooi verschoonde.
    We hebben ze bestreden en daarna ook een hele tijd geen last gehad, tot na deze zomer.

Er staat nooit rottend eten of iets anders in huis waar ze op af kunnen komen, de dieren zijn schoon en worden op tijd en regelmatig verschoond.
    Het huis zelf is ook netjes en schoon, kortom, niks waardoor je zou zeggen, daar komen ze op af.
    En toch blijft het zoals het is, zij het de ene keer erger dan de andere.
    We zijn het hele huis door geweest om te zien waar ze vandaan zouden kunnen komen, maar we kunnen echt niets vinden.
    Die krengen zitten overal en ik word hier niet goed van...

Iemand tips om die beesten voor eens en altijd uit mijn huis te krijgen?
    Over 5 weken ben ik uitgerekend en ik wil niet dat het hier barst van de vliegen als de baby geboren is. :(
    En ik schaam me dood, durf niet eens mensen hier uit te nodigen omdat ik bang ben dat ze denken dat het hier vies is.

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Tja, het lijkt me dat er dan toch ergens maden zitten, die uitkomen. Ik heb het één keer gehad tijdens een hete zomerdag, maar toen ik de bron heb aangepakt was ik ook zo van de vliegen af.

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    heel bekend verhaal vliegen!!!
    Wij hebben ze dankzij onze lieve buren aan 2 kanten, die hun huis niet schoon houden enz....
    de buren hebben ook altijd gordijnen dicht enz zelfs woningbouw is bezig geweest om 1 van de 2 eruit te gooien...toen wij hier kwamen wonen hadden ze ook net 1buurman eruit gegooit...maar het leed is geschiet en de muizen en vliegen en ongedierte blijft nog steeds komen...en dat terwijl het HIER juist schoon is enz...als het 1 dag mooi weer is zit het vol met vliegen :( om te janken!!!!
    Maar ja met mensen aan 2 kanten van je die niks doen aan hun huis (zijn jongen gasten) heb er zelfs al paar keer wat van gezegt want het stinkt ook bij hun enz...wij zijn echt de enige die een schoon huis hebben en de gordijnen en ramen open enz....de mensen kijken hier ook juist naar binnen tja wat moet je valt op he...open gordijnen :D soms ben ik het zo beu doe ik ze gewoon lekker dicht! Altijd dat naar binnen gekijk (wonen op een gereformeerd dorp) of hoe je het ook schrijft....maar ja was toen der tijd even de enige optie die we hadden, en nu zijn we druk bezig om alles te bekijken om naar Belgie te gaan verhuizen omdat manlief daar ook werkt ;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Spinnen vangen en loslaten in je huis.

5. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Gewone vliegen of fruitvliegjes

6. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    bolfo fleegard spray werkt tegen alle vlooien en wij hebben hier de boel ontvlooid in de zomer ook gigantisch veel vliegen wel vragen of iemand anders het doet maar de vliegen vielen spontaan uit de lucht heb geen vlieg meer gezien.
    vlooien en vliegen weg en het spul is ook nog voor 3 maanden werkzaam ofzo iets.

Deel Deze Pagina