ik zoek voor de dochter van een vriendin een rood wit katertje het liefst niet ouder dan 6maand haar katje is maandag doodgereden en ze is er zo kapot van dat ze er niet van kan slapen nu zou ik haar graag weer een beetje willen laten lachen met een nieuw katertje of poesje voor haar wie weet er een kitten die te koop is het liefst niet te duur en als het kan een beetje in de buurt maar hoeft natuurlijk niet wil er wel een stukje voor reizen alvast bedankt meiden
Ach wat zielig voor de kleine meid! Suc6 met zoeken! Hebben jullie geen kittenbemiddeling? Vraag anders eens na bij de dierenbescherming. Of plaats een verzoek op www.marktplaats.nl Groetjes Marjo
Tja aan de andere kant, t hoort bij t leven zeg maar.. Ikzelf zou nog ff wachten met halen en haar haar verdriet een plekje geven, anders voelt t meer als n vervanging denk ik.. Of niet?
ja misschien wel maar haar moeder (mijn vriendin) vond het een leuk idee het is ook pas 4dagen geleden maar ze huilt de hele dag ze wil zo graag weer wat te knuffelen hebben en ze mist het belletje van hem
als ik jou was zou ik eerst met die vriendin overleggen! persoonlijk vind ik dat je eenhuisdier zelf moet aanschaffen en niet dat iemand anders dat voor je doet!
Via de dierenbescherming kan je ook aan kittens komen. zelf heb ik daar een echte donder vandaan. Liefs Lydia
Hmm zoek anders even door deze pagina heen.. Hier staan allerlei kittenopvangadressen plus website en adres. daar moet je toch wat kunnen vinden lijkt me http://www.kattenjungle.nl/kattenopvang.html
even voor de duidelijkheid dit is in overleg met haar moeder natuurlijk en volgens mij staaat dat er ook duidelijk bij sorry voor mijn felle reactie misschien maar ik ga uiteraard niet zomaar een kitten aanschaffen voor een ander zonder overleg
Oh en dit klinkt ook leuk Naam: Roetsj Rasgroep: Europese korthaar Ras: Leeftijd: Kitten Geslacht: Kater Kleur: rood cypers Kan bij andere katten: Ja Kan bij honden: Onbekend Kan bij kleine kinderen: Onbekend Kan bij grote kinderen: Ja Kan in een flat: Onbekend Kan in de tuin: Ja Omschrijving: Roetjs is een leuk, nog vrij jong katje welke wij schatten op ongeveer een half jaar oud. Ze is in het begin een beetje afwachtend, maar als je haar aandacht geeft begint ze helemaal te kroelen en kopjes te geven. Leuk, lief en aanhankelijk katje! Drents.Dierentehuis Ossebroeken 4 9411VR BEILEN - DR Telefoon: 0593-523232 Email: asiel-beilen@zonnet.nl
het doet me beetje denken aan toen ik een jaar of 5 was... en mijn ouders dachten dat ik ontroostbaar zou zijn toen 'piet onder in zijn kooi dood lag te zijn. helaas had de dierenwinkel geen gele parkieten meer.. dus hebben ze maar een oranje meegenomen (en mij wijsgemaakt dat dat kwam door ander voer!) ik heb echt serieus nooit geweten dat ze dat gedaan hadden *grin* helaas voor dit meisje is het kwaad al geschied maar ze kan vast erg gelukkig worden van een nieuw poesje nahja.. dan wil ik best een handje helpen
fijn dat je wil helpen ik leef ook erg met het meisje en haar moeder mee helaas woont ze niet bij me in de buuurt maar ga ik daar carnaval vieren dinsdag en zou het erg leuk vinden om dan een kitten voor het meisje mee te nemen ze zijn ook wel bij hen in de buurt op zoek maar kunnen ze helaas niets geschikts vinden ga hier nog ff langs de dierenspeciaalzaak zometeen om te kijken of er nog advertenties hangen edit: is het weleens de tijd van kittens heb er niet zoveel verstand avn hihi
Mja eh.. over een maandje Maar nu moet ook wel lukken denk ik hoor zie wat ik net paste... zeker als ze een half jaar oud mogen zijn.. dan zijn het katjes van afgelopen zomer en zomerkatjes zijn altijd lekker gezond
ik zou gewoon ff in het asiel kijken als ik jou was, niet duur, end ie beesten zijn ontzettend lief!en helemaal niet duur. die van mij was 50 euro helemaal ingeent, nagekeken en zo en was ook nog heel jong dus succes!