Hoi meiden, Ik ben hier net nieuw en weet nog niet hoe alles hier werk, hoop dat ik dit in het goed topic zet! Ik heb op 19 mei mijn laatste pil gehad ik zal er maar ik nog steeds niet ongi geworden ik heb op 28 mei en heeel klein beetje donker afscheiding gehad en dat was het ik ben ook nog niet weer met de pil begonnen, omdat ik er nog steeds op wacht. We zijn nu bezig met een huis kopen( zitten nog in een huurhuis dat een flat is) en zodra dat rond is gaat de pil aan de kan, maar ik ben nu dus al ruim 2 weken overtijd maar persoonlijk denk ik dat mijn lichaam me voor de gek houd maar is dat wel mogelijk dat ik daardoor gewoon 2 weken over tijd te zijn? Stel dat ik wel zwanger ben dan staan mijn vriend en ik er volledig achter dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Heeft iemand anders zo iets mee gemaakt of iets vergelijkbaar? Tis een beetje een onsamenhangde verhaal maar hoop dat jullie er wat mee kunnen, ik wordt hier zo onzeker van.. Dankje alvast!
Hoi troelala, Je bent normaal gesproken aan de pil? Heb je hem de afgelopen maand ook een keer vergeten.. Of ziek geweest? Als de pil gebruikt dan slik je op de zeg maar 8ste dag weer de pil.. Maar ik snap niet dat je niet gewoon de pil bent gaan slikken. Als je bijv in die maand veel stress hebt gehad, dan kan soms je menstruatie uitblijven. Niks ernstigs maar daar heeft het werking op. Als je twijfelt dan waag je een testje. Maar nu kan je niet zo meer met de pil beginnen spontaan?? Succes, lastig zo.
Dankje, Ik ben normaal gesproken aan de pil, ben niet ziek geweest of vergeten vandaar dat ik het dus zo vreemd vind. Ben hem wel eens vergeten en zelf toen was het mooi optijd of een dagje te laat maar niet in deze mate. Maar dat het van stress komt had ik nog niet eens aan gedacht heb nu behoorlijk was stress zijn een huis aan het kopen en een bruiloft aan het plannen dus dat gaat ook niet in de koude kleren zitten. Heb bij de huisarts op telefonische spreek uur gevraagd wat wijsheid was en hij zij afwachten tot je ongi is gekomen en dan weer gewoon beginnen. Ik heb een natuurlijke pil en die mag je wel weer mee beginnen ook al heeft het lager geduurd Heb vaak dat ik lang ongi ben toen ik nog aan een gewone pil zat was ik vaak nog ongi en moest ik al weer beginnen met de pil dat is een keer niet erg maar wel als het elke maand is dus dat is voor mij geen probleem! Dankje voor je hulp ik ga gewoon weer beginnen en gooi het op stress!