Hallo, Ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik ben vandaag 4 dagen overtijd vanmorgen getest en deze was negatief. Heb niet het idee meer dat ik ongie moet worden, enkel dat ik meer moet plassen. Is er iemand die het zelfde heeft meegemaakt of meemaakt?
Heb je een regelmatige cyclus en welke ac heb je gebruikt? Ik heb eerder meegemaakt dat ik overtijd was en symptomen had maar een paar dagen later toch ongie werd... Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Ja ik heb een cyclus van 30 dagen en dit al bijna een jaar nadat ik gestopt ben met de pil, geen enkele keer te laat met uitzondering een dag eerder. Wat bedoel je met ac?
@miich, je cyclus kan weleens in de war zijn. Hopelijk ben je natuurlijk gewoon zwanger, maar kan ook zijn dat je bijvoorbeeld een verlate ovulatie hebt gehad. Heb je nog meer klachten? Nou succes met wachten!
Ja het is best spannend, ik weet dat ik een late ei heb, een week voor de mens. me borsten worden gevoelig. Mocht ik vrijdag nog niet ongie zijn dan een testje wagen. Dan zit er 15 / 14 dagen tussen de bevruchting!
Met ac bedoelde ik anticonceptie. Ik had deze maand 2 dagen ongie dat stopte 2 dagen en nu heb ik alweer 8 dagen bloedverlies. Ik moet nog een test doen van de ha. Die doe ik morgen vroeg en dan bel ik ook de ha omdat het gestopt moest zijn. Dus weet ook nog niet waar ik aan toe ben helaas... Als ik toch niet zwanger ben weet ik ook niet wanneer ik weer mijn ei heb...
Ik gebruik geen ac we zijn sinds mei aan het proberen zwanger te worden. Spanne he dat afwachten. Ik merk wel dat ik de neiging heb om morgen weer te testen. Succes, ik laat het weten