aders blijven en ook misselijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ff een berichtje van mij.

Ik ben vorige week maandag ongi geworden.
    Had daarvoor een cyclus van 29 dagen en nu dus op dag 27 ongi...

Nou ja ongi..ik begon maandag met een drupje bruinverlies, di en woe wat helder rood bloed maar niet zoveel als anders en donderdag ochtend was er weer oud bloed en daarna niets meer.... :(

Ik ben altijd behoorlijk heftig, tot doorlekken aan toe en nu dus absoluut niets van dat alles...

Voor mn NOD had ik erg veel last van mn borsten en vooral de adres waren anders..ik zag ze nu namelijk en dat had ik eerder nooit.

Nu zijn mn borsten nog steeds wat gevoelig en mn adres lopen er behoorlijk dik overheen...je voelt ze zeg maar als je er overheen gaat met je vingers...

Mn tepels zien er ook anders uit...lijkt wel alsof er een kuiltje in beide tepels zit en rechts zie ik een soort van gaatje...k weet niet goed hoe het te omschrijven.....

Echt groter zijn ze nog niet, alhoewel mn BH wel strakker zit dan anders...ook voel ik een soort van bobbeltjes in mn borst, net alsof het weefsel is..klieren ofzo.... :rolleyes:

Heel erg vaag allemaal..ben ook misselijk nu....en duizelig...en moe.
    Was voor NOD ook al met vlagen misselijk en moe....

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ik bedoel ben als sinds november 2006 van de pil af en mn cyclus was direct vrij regelmatig....

Nou ja haha ik hoor het wel...ideetjes zijn welkom.

Liefs en succes voor iedereen!

Mili

2. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He mili,

ALs ik jou was zou ik een testje wagen.
    het lijken op zwangerschapssymptomen...
    Heb je een test in huis? Kun je het meteen doen! Spannend!

Volgens mij ben ik zenuwachtiger dan jou :D

Liefs ANnika

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Heb je al een test gedaan voor de zekerheid?

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik zou ook gewoon een testje wagen..Het lijken wel echt zwangerschapssymptomen..
    spannend hoor.. Je laat het wel weten he!

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ja maar ik durff eigenlijk niet te testen...hihi heb immers bloed verloren ook al is het veeel minder en minder lang als anders.... :(

Hihi ik wacht nog ff af misschien donderdag....ik laat het wel weten....

pffff wat vaag allemaal wil mezelf namelijk niet voor de gek houden maar die aders etc zijn echt wel aanwezig enzo en die heb ik anders echt nooit...
    Gek word ik er van...hahaha

Ik hou jullie op de hoogte

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: zucht ik weet gewoon dat ik niet zwanger ben ik bedoel ik heb toch bloed verloren?

Waarom voelt mn lichaam dan zo anders....mn borsten gezwollen, aders en steekjes en krampjes in mn baarmoeder...wat misselijk af en toe....

Word echt gek..haha misschien morgen puur voor mezelf maar ff testen om te bevestigen dat ik niet zwanger ben.....kan ja niet....toch?

Ik bedoel je hoort wel es dat mensen wel bloeden een beetje toch ongi zijn en zwanger...maar ja ik reken er maar niet op.

Hihi sorry hoor...maak jullie ook gek hahaha ik vertrouw mn lijf gewoon niet...

Maar moest net wel mn bh uitdoen omdat hij te strak zat aan de zijkant had striemen gewoon in mn vel staan das anders nooit zo...

Aaaaaargggggg wat een gedoe! :evil:

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hey hey

ja idd dat hoor je wel eens , dat mensen ongesteld worden en toch zwanger zijn.
    Als ik jou was zou ik een test doen, dan weet je waar je aan toe bent.
    En dan voel je je ook niet zo onzeker van ''zou ik wel of niet zwanger zijn''

Succes , laat je het even horen als je meer weet ;)

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    En, heb je al getest?

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    TESTEN! Spannend meis! Rond de periode dat je ongesteld had moeten worden, zou je wat innestellingsbloed kunnen hebben verloren! Het klinkt wel erg veel als.. Google het maar eens, lijkt er veel op! Ook de symptonen klinken me bekend in de oren..

Succes en laat je het even weten?!:D

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: aahhhh ik ga morgenvroeg wel even testen...meteen met ochtend urine.

Ik had voor mn NOD namelijk ook al deze klachten van die aders enzo...en dacht helaas....ik verlies bloed dus game over...maar ja ik weet het nu niet meer hoor.

Jullie hebben gelijk ik ga gewoon testen morgenvroeg....dan weet ik het zeker.

:rolleyes: en die klachten die kan ik niet bedenken...ik bedoel de aders zijn er en ook de donkere kring rond tepel(groter tepelhof dan anders lijkt het)....

Nou ja als het negatief is dan weet ik ook waar ik aan toe ben...voor de volgende ronde dan haha.

Ik laat het morgenvroeg wel ff weten!

Hihi spannend...al ga ik van een negatieve test uit...dan valt het altijd mee.

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mili ik heb precies hetzelfde! Maar anderhalve dag ongi geweest, waarvan maar een half dagje helder bloed. Daarna nog steeds misselijk en heel veel duidelijke dikkere blauwe adres die eerst niet zichtbaar waren. Ook nog steeds opgeblazen buikje etc. Ik ga denk ik vrijdag nog een keer testje doen. Ik duim voor jou! Eigenlijk ga ik er van uit dat het niet zo is, aangezien het dan weer een teleurstelling is..mja kan altijd. Duim voor je! ;)

12. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Succes meiden!

Mili zou heel goed kunnen dat je een innestelingsbloedings had in plaats van je menstruatie. Ik hoop het in ieder geval voor je!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Helaas helaas...zoals verwacht eigenlijk, negatief..haha alleen een hele mooie blauwe controlestreep...hihi.

Nou ja ik geef het op...het zal dan wel weer iets nieuws zijn wat ik dan elke maand misschien krijg of wat nu blijft...geen idee.

Wel vaag allemaal..na t stoppen met de pil was alles eigenlijk direct weer normaal op gang gekomen en ik krijg nu steeds meer vreemde dingen.

In ieder geval ga ik naar de huisarts als mn misselijkheid en mn borsten zo blijven...omdat ze echt anders voelen dan normaal....ff zekere voor t onzekere nemen.... :rolleyes: om wat anders uit te sluiten zeg maar.

Nou ja, ik zal dan wel gewoon een hele korte menstruatie hebben gehad ofzo...

Ik wens iedereen in ieder geval heeeel veel succes met zwanger worden...enneh wie weet volgende maand meer geluk!

Liefs,
    Mili

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hey hallo

He wat jammer nou!
    Maar je weet nu in iedere geval wel waar je aan toe bent.
    Hopelijk een positieve volgende maand!

Succes

15. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik zat het ook te volgen... Ik dacht: die is echt wel zwanger!

Misschien is je innesteling niet goed gegaan? Ben je dus een beetje zwanger geweest en zijn daar je symptomen van.

Jammer :(

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: ja ach nou ja maakt niet uit...ik bedoel ben nu niet zwanger en daar gaat het om..ga niet bedenken of ik het geweestben of niet..hihi heeft weinig zin.(niet negatief bedoeld hoor)

In ieder geval klussen we rustig door...haha en als het aanhoudt ga ik ff naar de huisarts...

Jammer maar helaas...volgende ronde meer geluk :D

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval

17. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hoi jannegie
    Lange cyclus heb je, Heb je al weer getest?

Deel Deze Pagina