Al het gescheld verwijderd! Muuske, ik had je gewaarschuwd...dat is heel wat anders dan advies gegeven. Denk eens na voor je iets opent!
Wel makkelijk he, schelden als je betrapt wordt op het tegenspreken van jezelf? Lees maar eens op het ander topic wat gesloten is (welke van de 1000?), daar quote ik je, waar je zegt dat het misschien wel aandacht vragen is... Verder voel ik me totaal niet aangesproken, je vriend heeft je mooie woordjes bijgeleerd zie ik wel...
@Elmo....gooi aub AL me topics dicht! Wordt hier echt DOODZIEK van! Die meiden (niet allemaal) drijven me gewoon tot de wanhoop!
he, jammer nou dat er van die groffe scheldwoorden voorbij moeten komen. Zat steeds geamuseerd met een bakje m&ms's deze topics te volgen, maar dat schelden gaat wel een beetje erg ver... Was net zo leuk om dit te volgen.
Muuske, al dat commentaar waar jij het over hebt...Dat is advies hoor, alleen niet het soort wat jij wilt horen. Er zitten af en toe lullige dingen tussen ja, maar niemand heeft jou zo uitgescholden zoals jij nu doet...