Hello, ik heb op 9 oktober een curretage gehad (was toen 2 maanden zwanger), dag van curretage gebloed (zo'n 300cc tijdens ingreep) daarna een beetje dag zelf. Daarna heb ik niet meer gevloeid. Een weekje later 16oktober, terug wat verlies, niet veel maar toch regelmatig op de dag en dit zo'n 6 dagen (tot 21 oktober). In die week van 16okt-21okt, testte ik nog steeds positief! De week erna, nog steeds last van borsten, testte opnieuw positief. Bloed laten prikken, 2 dagen achtereen. Disndag 23okt was dit 24, woesndag 24 okt was dit 19. Dus zondag 29 okt minder dan 2. Ik dacht dan de dinsdag 31okt mijn eisprong te hebben gehad, temperatuurmeting, slijm,... Na vermoedelijke eisprong stijgt mijn temperatuur steeds. Van 1nov 36,8-36,9-36,9-37-37-37,3-37,2-37,4-37,2-37,4-37,4-37,4-37,4-en vandaag 37,2. Heb vandaag getest met een van kruidvat, negatief. Wie kan me helpen? Gewoon afwachten zeker?
Na een mk en curretage kan je lichaam behoorlijk van slag zijn. Bij mij ging mijn cyclus gewoon verder waar ik gebleven was maar bij anderen is het helemaal van slag en kunnen ze er geen hoogte van krijgen. Zou nog even afwachten en als het te lang duurt even naar de ha gaan.
waarschijnlijk testte je positief doordat je nog veel hormoon had, nu ishet helaas gewoon afwachten en geduld hebben... succes Miek
ik zal volgende week woensdag dan terug testen, want dan is het volgende dinsdag al 6 weken geleden van curretage
Ze zeggen dat het tussen de 6 en de 8 weken kan duren voordat je je eerste menstruatie krijgt! Hopelijk heb je geluk en komt het snel (of test je snel weer positief)!
bij mij heeft het 2 maand geduurd voordat ik mijn menstruatie weer had!En daarna was hij heel onregelmatig!Door een mk krijgt je lichaam een hele klap,dus kan het zijn dat ie wat ontregeld is! hoop dat je snel posi test meis!
Kan dit ook met zo'n temperatuur? ik heb nog nooit zo hoge temperaturen gehad. 37,1 ja, maar geen 37,4. Vandaag was het terug 37,4, en ik neem deze telkens om 5u45.