Wie weet? Misschien toch...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bientje, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Heb gisteren toch maar eens zo'n Persona gekocht, aangezien ik met tempen niet echt grip krijg op mijn cyclus en eventuele eisprong.

Nu heb ik alles nog in de verpakking laten zitten, want wie weet is het deze maand toch echt raak.

Heb weer veel last van mijn gewrichten, vooral mijn bekken en onderrug (maar ik houd me voorlopig voor dat dit door het weer komt). Vanacht met hele erge krampen in mijn onderbuik wakker geworden, leek net of er een zware menstruatie door zou breken. Ook de hele week erg moe, meestal net na het eten maar wordt nu ook al overdag. Misschien dat dit ook door de pijn komt in mijn gewrichten, maar ik kan het allemaal niet heel goed plaatsen. Verder zijn mijn (.)(.) wel pijnlijk maar wel zacht. Als laatste heb ik normaal toch wel gewichtstoename net voor mijn menstruatie, terwijl het nu afneemt en ik toch echt niet van de peppernoten afblijf!
    Wil mezelf niet gek maken maar deze maand voel ik me toch anders dan anders net voor een eventuele nieuwe cyclus.

Nou ik wacht het maar gewoon af, zit toch niets anders op!

Zijn er mensen die deze klachten een beetje herkennen, met een positieve afloop.

Liefs Sabine :(

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Bientje, spannend he allemaal... Je lichaam kan je aardig voor de gek houden, heb ik inmiddels ook meegemaakt... Zit eigenlijk pas in de 1e ECHTE ronde nu, hahaha.... Maar ik hoop voor je dat het toch echt raak is! Wie weet!

Succes en ik hoor wel hoe het afloopt!

Groetjes Delilah

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend, spannend Delilah.

als ik dit zo lees zou ik idd de persona nog maar ff ingepakt laten.

Tip: bij kopje zwanger staat een forum over 1e kwaaltjes daaronder weer een topic over welke kwaaltjes mensen hadden toen ze er net achter kwamen dat ze zwanger waren. Mss leuk om te lezen....

Succes meid :) ;)

4. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hoi Delilah,

Ja ik ken dat wel idd, in het begin had ik dat ook heel erg. Daarna niet meer. Ben nu al een jaar pilvrij en heb een tijd die verschijnselen niet gehad, maar dat wil niets zeggen natuurlijk.

We blijven duimen en jullie horen het zeker als er meer nieuws is.

Groetjes Sabine

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Sabine,

Ik ben inmiddels ook een jaar al niet meer aan de pil. Wij hadden zoiets van we laten het op z'n beloop en zien wel of we zwanger worden, deden er niet echt extra ons best voor maar de laatste keer dat ik mijn menstruatie moest krijgen en die weg leek te blijven waren we eigenlijk zo blij dat we zeiden we gaan er toch iets meer ons best voor doen, hahaha....

Nou meid, een paar dagen en dan weet jij het hopelijk :D

6. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hoi Ellen,

Ik heb idd een kijkje genomen onder het topic van eerste kwaaltjes, komen wel wat zaken overeen.

Vooral de vermoeidheid, gisteren lag ik al weer om 20.00 uur te slapen op de bank. Als ik dan daarna in bed stap duurt het ook niet lang voordat ik dan weer in slaap val. Nou ja al met al toch wel dingetjes die misschien op goed nieuws kunnen wijzen.

Op het moment heb ik wel wat krampjes die lijken op het doorbreken van een menstruatie, maar dat is een kwestie van afwachten denk ik dan maar.

Bedankt voor je reactie.

Liefs Sabine :)

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Dit klinkt erg spannend maar ja, je weet het pas echt zeker als je een positieve test in handen hebt. Niet te vroeg testen!

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

toch is die spanning ook wel een beetje leuk hoor ;) kun je ff dromen...

Deel Deze Pagina