Vraag aan de zwangeren via ivf

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anak2, 28 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    hallo allemaal,

Ik hoop dat ik het hier mag plaatsen..

Ik zit op dit moment in de wachtweken van mijn eerst ivf. Echt zenuwslopend :(

Ik heb 2x een 8 cellige embryo tp gehad.

Vanaf hoeveel dagen na tp begonnen bij jullie de symptomen waarbij je dacht het is raak ? Of voelde jullie niks ? Ik lees vaak of menstruatie krampjes enz maar vanaf welk wd begon dat ongeveer ?

Ik zit op wd 3 en voel nog helemaal niks natuurlijk en weet ook dat het vast ook nog niet kan.. maar ben wel nieuwsgierig wanneer ik iets zou kunnen verwachten.

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh wat herken ik deze onzekerheid! En het zo graag iets willen voelen...maar meis, echt waar je hoeft niets te voelen! Ik was ervan overtuigd dat het niet gelukt was, voelde 0,0! En toch bleek ik wel zwanger.
    Ik heb geloof ik 14 dpo een keer een rommelende buik gehad, maar niet overduidelijk een symptoom. Nu voel ik nog steeds zo weinig, eigenlijk niets, dat ik er onzeker van wordt.
    Maar het is dus mogelijk zonder krampjes, plopjes, steekjes, pijnlijke borsten te voelen.
    Zet um op deze laatste wachtdagen!

3. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.805
    1.621
    113
    Die wachtweken zijn ook echt verschrikkelijk. Tijdens de mmm hield ik een dagboek bij van de behandelingen. Toen ik het achteraf terug las was er toch wel klein verschil met de eerdere mislukte pogingen. Ik had namelijk na de tp helemaal geen menstruatiekramp gehad.

Maar.. Dat was ook het enige alle andere symptomen die duiden op een mislukking waren allemaal aanwezig en ik had dus echt niet verwacht dat het gelukt zou zijn.

Het zegt dus allemaal niets wat je voelt, het kan twee kanten op gaan. Heel veel sterkte met de wachtweken. Ik ga hard voor je duimen dat ze lekker blijven plakken!

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Dank je wel meiden ! Jullie geven me weer een beetje hoop !

Ik lees zo vaak over krampjes op 3 dagen na tp, steken enz enz maar ik voel dus helemaal niks en heb gisteravond een flinke huilbui gehad omdat ik overtuigd was dat het geluk weer niet aan onze kant staat. Vanaf wanneer hebben jullie een testje gedaan ?

En gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :)

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik werd op een gegeven moment gek vh niets voelen. Het forum staat er vol mee, maar waarom voelde ik nooit wat?! Ik voelde me na deze 8e tp hetzelfde als de mislukte 7 daarvoor. Dus het kan echt! Probeer het niets voelen los te laten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Zelfs nu ik zwanger ben, ben ik er nog mee bezig, omdat ik nog steeds niets voel en toch bevestiging wil!
    Ik testte 11 dpo heel licht positief en daarna liepen de testen op. Maar toch als tip: test niet zo vroeg, want is het ook nog heel spannend dan tot aan de testdatum. In testenforum staat mijn topic 'is dit echt een wonder?' Kun je mijn test zien en mijn spanning lezen!
    Deze wachtdagen zijn het moeilijkst!-zet um op!

6. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ga je toppic zo opzoeken :) wanneer is je eerste echo ?

Ik mag 8 okt pas testen.. volgens het formulier van het ziekenhuis. ik denk dat ik nu 7 dpo ben ? Vrijdag 22 sept de punctie gehad en maandag 25 sept de terug plaatsing. Heb ik dan 7 dpo goed ? Misschien dat ik woensdag een testje kan doen ?

7. beebj

beebj Niet meer actief

Ik had 13/9 een terugplaatsing van een 5 dagen oude cryo.16/9 voelde ik me al anders dan anders en 18/9 wíst ik het gewoon. Daarom 19/9 een testje gedaan en was idd positief. Jij hebt een verse terugplaatsing gehad zie ik, daar heb ik geen ervaring mee...

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Idd 7 dpo!

9. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik moest vanmorgen de natuurlijk de utrogestan opsteken en toen voelde mijn baarmoedermond zacht en gezwollen.. is dat wel goed ?

10. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ik heb maar 1x een verse tp gehad en had super geluk dat ik meteen zwanger was.

De hele week had ik al zwangerschapsverschijnselen (pijnlijke borsten, slecht tegen bepaalde geuren kunnen. Maar dat kwam meer door de Ovitrelle dan door iets anders (dat van die geuren ging al snel weer over, pijnlijke borsten heeft wel heel lang aangehouden)

Dag 4 t/m 9 had ik wel af en toe steken/krampen en ook licht rozeverlies. Ik dacht toen dat het mislukt was, omdat ik dat ook altijd heb bij een naderende menstruatie. Maar achteraf was dat misschien een innestelingsbloeding.

Verder geen symptomen of kwaaltjes gehad.

Kimberly2022s vindt dit leuk.
  11. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier was het eerste symptoom het uitblijven van de menstruatie! (ik werd door de utro heen gewoon ongesteld anders).

volgende kenmerk was de positieve test ;).

Sterkte met wachten!

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik kreeg 6 dagen na de verse tp van 2 embryo's de eerste symptomen. Helaas vroege miskraam.
    Bij deze cryo tp niet zo bij gehouden vanaf wanneer symptomen. Maar ze zijn er volop.

13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Dank jullie wel ! Nog 1 vraagje bij de utro inbrengen merkte jullie toen verschil aan de baarmoedermond ? Vanmorgen en vanmiddag merkte ik bij het inbrengen dat die er gezwollen voelt en erg laag is.. normaal is die gewoon hard en hoger. Stomme vraag misschien maar ik schrok er van. Was bang dat de menstruatie al kwam.. maar zit nog maar 4 dagen na tp

14. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Meiden ik ben een beetje bang..

Gisteravond de hele avond speldeprikjes op 1 plek links onderin en vanmorgen roze verlies.. nu is het weer weg..

Mijn menstruatie zou toch niet er aan komen :(

15. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Misschien was het wel de innesteling joh, voor menstruatie is het toch nog te vroeg?
    Ik heb bij beide zwangerschappen niks gemerkt. De test was het eerste teken dat het gelukt was.

anak2 vindt dit leuk.
  16. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Het bloedverlies is bij 1 veegje gebleven :)

We blijven duimen :)

Deel Deze Pagina