zwanger door de pil heen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door wendy33, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy33

wendy33 Nieuw lid

11 nov 2008
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik heb dit berichtje al ergens geplaats waar het geloof ik niet hoort, dus vandaar hier nog een keer:

Ik slik gewoon de pil, maar was na de stopweek (MAAR 1 DAG) te laat begonnen met de nieuwe strip. Hierna voelde ik me na een week of twee elke dag misselijk, mestruatiepijnen veel plassen, gespannen borsten etc etc. Dus ik dacht dat kan toch niet, zou ik zwanger zijn? Voor de zekerheid direct gstopt met de pil en geen onveilige seks meer gehad. Nu moet ik morgen ongesteld worden, maar kon de spanning niet meer aan en heb een matcare ultra test gedaan en deze geeft een licht tweede streepje...Dus waarschijnlijk ben ik zwanger..
    We hebben al twee schatten van meiden en we hebben het best druk zo. Het was dan ook echt de bedoelig om het bij twee te laten. Ik moet er ook ff nog niet aan denken een derde..was juist blij dat de jongste nu bijna drie is en we nu echt baby af zijn. Maar nu met zo'n test en alle gevoelens ga ik toch wel twijfelen, toch niet leuk een derde. Het komt zoals het komt..Heb ik net mijn man gebeld (en hij was juist altijd super blij met de vorige zwangerschappen) en nu zegt hij: als je het weg wil laten halen, mag het van mij hoor Deze reactie had ik niet verwacht..
    Had ergens stiekum gehoopt dat hij er toch blij mee zou zijn..
    Wat nu? Ben ik inderdaad zwanger? En hoe moet ik hier nu alleen een beslissing in nemen, dat gaat toch niet?

2. demy

demy Lid

18 jun 2008
    38
    0
    0
    hoi wendy,

als ik jou was dan zou ik een digitale zwangerschaps test gaan halen zodat je het duidelijk kunt lezen of je zwanger bent of niet.
    dan weet je al veel meer. en als het inderdaad zo is dan zou je het moeten overleggen met je man, als je het aan kunt dan zou ik het zeker niet weg laten halen, want het is natuurlijk wel een klein wondertje.
    maar eerst maar even digitale test doen zodat je meer duidelijkheid hebt.
    laat je het even weten?

veel succes meid

groetjes

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou eerst nog even afwachten of de test echt positief is. Morgen of overmorgen nog maar eens testen. Als je echt zwanger bent maar eens goed met manlief gaat praten.

4. wendy33

wendy33 Nieuw lid

11 nov 2008
    2
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Het was waarschijnlijk de schrik bij mijn man. ;) We hebben het er al uitgebreid over gehad en hij zei nu ook als het zo is dan wordt het is ons blijkbaar gegund nog een kleintje :D Ik wacht nu nog een paar daagies en doe dan voor de zekerheid nog een test. Het gooit ons leven wel heel erg op zijn kop. Waarschijnlijk zal ik mijn baan op moeten geven enzo (is nu al lastig combineren met 2 kindjes) maarja we zien wel hoe het loopt! Als ik meer duidelijkheid heb zal ik het laten weten!

5. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    En was/ben je zwanger?
    Ik heb het zelfde... ben voor de 2e keer 1 x de pil vergeten en zwanger.. de eerste was wel gepland.. wij hebben ook 2 dochters en vonden het ook mooi zo. Omdat we bij de 2e zo onverwachts zwanger werden.. heb ik nu de morningafterpil gebruikt. maar zelfs erdoor heen zwanger!
    onze jongste is nu ook 3..
    maar we zijn er nu erg blij mee.. ik had alleen niets meer in huis dus we hebben alles opnieuw aangeshaft;)

6. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

En meid? Heb je al een 2e test gedaan..
    Ben wel erg nieuwsgierig..

Ik ben trouwens ook 1x de pil vergeten, en gelijk zwanger.. Dan ben ik wel erg vruchtbaar blijkt...

Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn kleine wondertje weg te laten halen...

7. babylicious

babylicious Actief lid

26 jun 2007
    291
    0
    0
    Hoi

ik heb ook de morning after geslikt, had daarvoor helemaal geen voorbehoeds middel gebruikt die dag ook niet. en dus alleen die noodpil..

ik zou graag willen weten hoe je je erna voelden.. en wat je voelde toen je dacht dat je zwanger was.. want ik heb ook symptomen, heb wel een bloeding gehad.. maar de symptomen houden nog steeds aan terwijl die pil al tijdje terug is.. zou graag willen weten hoe je erachter gekomen bent waar je het aan merkte.. thanks

8. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Ik ben mijn pil vergeten in de eerste week en hebbend e dag daarvoor onveilige gemeenschap gehad... het lijkt me heel leuk als ik zwanger ben, maar als het niet zo is wachten we zeker tot onze dochter 2,5 is ofzo. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant denk ik"zou wel heeeeeeeeel toevallig zijn"maar ik lees hier dat het goed kan. Het is nu 5 dagen geleden dat ik hem vergeten ben...

9. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ook door de pil heen zwanger geraakt, we hebben al 3 kids maar waren toch dolgelukkig. Helaas besloot het lot anders en eindigde het in een mk. De pil wel direct laten staan en we zijn direct weer aan de slag gegaan! Ik ben zwaar tegen abortus behalve wanneer het leven van moeder of kind in gevaar is of bijvoorbeeld na een verkrachting :( Ik vind namelijk dat een kind een gift is. Je kan van te voren genoeg maatregelen nemen om niet zwanger te raken.. is mijn mening hoor, hoeft niemand te delen ;)

Deel Deze Pagina