Hoi meiden, ik heb het in m'n eigen topic al gevraagd maar vraag het zo nog maar eens.. ik begrijp er niets van!! Ik heb jullie hulp nodig!! Ik zit nu op 5 DPO (duidelijke eisprong met cb dig en gevoeld) en ik had tot gisteren nergens last van en vanochtend stond ik op met beetje buikpijn. Ik voelde ineens iets lopen en toen ik ging kijken was het een bloeding.. wel gewoon rood.. redelijke hoeveelheid ineens.. terwijl ongi toch altijd met een kleine hoeveelheid rose/bruin begint bij mij.. * Kan dit een innesteling zijn of mag dat bloed niet rood zijn? * Kan dit een mislukte innesteling zijn? Maar dan komt het toch ong 14 dagen later met de ongi naar buiten? * Is dit m'n ongi??? op 5DPO??? Komt toch ong 10-14 dagen na ei?? * Of kan het een vmk zijn??? Maar die komt dan toch ook later? Ik weet het even niet meer... Wat denken jullie? ervaring? Moet ik nu weer beginnen met tellen cd 1 of is er nog hoop? Iemand ook zo'n hevige innestelingsbloeding gehad?
Hoi Tja, het kan innestelingsbloeding zijn. Je hoort wel eens dat dat niet veel is. Heb er zelf geen ervaring mee. Bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gehad. Ik zou het even afwachten, als de bloeding aan houdt, zou ik gewoon naar de dokter gaan. Anders over dikke week een test?? Lastig, de tijd zal het leren.. Sterkte, ik hoop voor een innesteling!
Thnx! Ik hoop het ook nog steeds. Het was redelijk wat, maar 1 dag, vanacht nog maar een top tampon en vanaf vanmiddag helemaal niets meer...
Nou! Spannend! Klinkt veel belovend! Ik hoop het voor je! (en ook voor mezelf, want ik ga misschien morgen vroeg een test doen, denk ik.. tenzij de duivels zich eerder aan melden.. Laat het nog eens horen! Misschien dat je mee kan schrijven in de topic wie ook wachten op wacht bankje, groetjesss
In principe heb je al een topic hierover geopend en ook je vraag in je eigen topic gesteld: 5 dpo ik denk een innesteling te voelen. Soortgelijke topics en/of dubbele topics zijn niet toegestaan. Dit topic zal ik sluiten. Groet, Babii