Kan iemand me uit mijn onzekerheid halen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    jammer meid...t is altijd een teleurstelling (als het idd niet gelukt is, kan nog...) maar je bent ook kort bezig en de meesten raken wel binnen het jaar zwanger! hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten! niet zo lang als wij (maar is ook wel uitzonderlijk haha!)...komt goed denk ik ook!

2. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel... Probeer hoopvol te blijven zo lang ik nog niet ongi geworden ben.. We wachten t af..

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ja je moet proberen wel nuchter te blijven .. anders duurt het nog lang hoor!
    Zeker zijn er vrouwen die snel zwanger raken en die hebben zoveel geluk! Maar de meeste doen er idd gemiddeld 1 jaar over dus probeer nu al nuchter te blijven en zie maar wat er gebeurt...

Maar zolang er geen ongi is blijft er gewoon de kans dat je al zwanger bent en is het niet zo en wordt je ongi...op naar de volgende ronde!

4. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd! Dat ga ik ook doen, breekt t door, dan gaan we weer de volgende ronde in. Wachten, meer kunnen we niet doen.. Ben er wel nuchter in, ga ook nergens van uit. We zullen t zien!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Goedzo!!!! Maar het kan nog altijd gewoon hoor zolang je niet ongi bent!!!!

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga nu gewoon geduldig wachten ;) heb steeds bruinverlies maar zet nog niets door :s

7. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas net helder bloed, ga dus uit van een nieuwe ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    balen meid! maar idd volgende ronde kan het zomaar ineens raak zijn! hoop voor je snel een posi test!

9. Alita

Alita Niet meer actief

op naar de volgende ronde!!!!

Deel Deze Pagina