Hoi meiden! Ik weet eigenlijk het antwoord al maar ik wil gewoon mijn ei even kwijt Ik heb nu 5 dagen pijnlijke harde borsten, voel me moe en heb stemmingswisselingen.. Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb, weet ik ook niet precies wanneer me nod is.. wat denken jullie.. alvast een testje doen of niet? ik ben 3 wkn geleden ongesteld geweest... pff af en toe wordt ik echt gek van me lichaam!!
Heb je bijgehouden hoe lang je andere cycli duurden? In principe wordt geadviseerd te wachten tot het aantal dagen van je langste cyclus voorbij is.
Je kan een testje wagen 19 dagen na de laatste keer onbeschermde sex. Maar ja dan moet je dat wel weten natuurlijk
Hmm een verschil van 10 dagen in je cycli....dat is in de 2e helft van de cyclus wel een eeuwigheid ja
Ik zou hoe moeilijk het ook is toch nog even proberen te wachten al is het wel makkelijk gezegd haha zelf kan ik ook altijd maar moeilijk wachten Succes en ik zal voor je duimen
haha ja de 2e helft duurd zeker een eeuwigheid.. heb nu ook al paar uurtjes steekjes in me onderbuik... Het zal zo welkom zijn zijn nu een jaar bezig.. Ik hou jullie op de hoogte
pff ik heb elke maand enorme pijnlijke borsten en steken in mijn buik, toen ik in juli zwanger was had ik deze verschijnselen weer maar durfde niet te testen( bang dat ik tereurgesteld werd) en dus gewacht tot echt mijn nod dag was aangebroken en toen pas getest.. je voelt je zo rot als je test voor je nod en je dan alsnog ongi wordt, dus als ik je een tip mag geven: wacht echt je nod af.. succes
hihi ik heb nog niet getest aangezien wendys verhaal.. ik hou jullie zeker op de hoogte!! begin het nu wel spannend te vinden en me vriend ook die wilt zelfs al dat ik nu ga testen haha dank jullie wel meiden
nou meiden.. ik ben woensdag toch ongi geworden helaas moet ik weer zeggen op naar volgende ronde.. Dank jullie wel voor jullie reacties!