temp ietsje hoger.. is dit goed?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door sterre21, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Hoi damessss .. dit is de eerste keer in de 9 maanden dat we een kinderwens hebben dat ik echt mijn ei heb gevoeld ! Dat was dinsdag.... En nu is mijn temp van 36.3 naar 36.7 gegaan.. ook voor het eerst dat ik een temp steiging heb in een cyclus .. maar is deze stijging wel genoeg.. k bedoel.. de meeste hebben het toch boven de 37 ? ... Alvast bedankt voor antwoorden !

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Deze stijging is gewoon goed hoor. het hoeft maar enkele tienden te zijn. Dat veel mensen het boven de 37 hebben kan ook te maken hebben met het tijdstip waarop ze temperaturen en nog aan vele andere zaken.
    Als je 3 dagen op rij een hogere temp hebt dan de voorgaande dagen, kun je de laatste dag van de lage temp als dag van eisprong zien.

3. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Okee dankje ! Dan maar hopen dat mijn temp nu hoger blijft :D:p

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zal voor je duimen!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Is prima hoor!! Als je van jezelf al een lage temp hebt voor het ei, dan kom je na het ei ook bijna niet op 37 graden uit. Ik tenminste bijna nooit...zit altijd rond 36.8.
    Jouw temp is met 0.4 graden gestegen en dat is echt prima.

6. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Me temp is nu 36.8 .. dus nog 0.1 gestegen... Ooooo ik hoop zo dat het deze ronde raak is... Ik heb het gevoel van wel.. omdat we anders altijd maar op goed geluk klusten omdat mijn ei nooit te vinden was en me temp nooit steeg! Nu alles dus heel duidelijk en op de juiste dagen geklust... Maarja.. een gevoel laat mensen ook vaak in de steek dus het zecht nix... Pfff k word gek van mezelf.. k denk er 24/7 aan .. :x:D

7. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik zou er ook vanuit gaan dat je eisprong geweest is. Overigens zou ik proberen om er vanuit te gaan dat je niet zwanger bent om een teleurstelling te voorkomen. Ik houd nu alles 9 rondes bij en ben ook nog steeds niet zwanger. Veel zwangerschappen (bevruchtingen) eindigen in een vmk zonder dat je het zelf weet omdat je gewoon netjes op tijd ongesteld wordt.

8. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Ja.. je hebt wel gelijk .. zo moet ik ook denken.. maarja.. dat is makkelijker gezecht dan gedaan he.. maargoed de tijd zal het leren:)

Deel Deze Pagina