Hoi meiden, Ik was laatst op een site waarop stond hoe je een zwangerschap zou kunnen versnellen. Hierop stond ook dat als je (veel) cola drinkt dit van invloed kan zijn op een eventuele zwangerschap. Ikzelf drink best veel cola, ben hier dus direct mee gestopt. Ze melden ook op die site dat je beter water, melk of sinaasappelsap kunt drinken. Weten jullie of het echt zo is dat (veel) cola slecht is?
Hmm veel cola is zoweizo slecht, of je nou zwanger wilt worden of niet, ik denk dat ze in dit geval doelen op de grote hoeveelheid cafeine dat je dan binnekrijgt, zelfde geldt voor koffie.
Ik denk dat mamadeluxe gelijk heeft en dat de cafeine inderdaad slecht kan zijn dan. Voor de rest weet ik er niet veel vanaf?! Ik drink bijna nooit cola, of andere priklimonade meestal gewoon water overdag en 's avonds sap of ijsthee en ik kan je zeggen dat ik wel snel zwanger was maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks?! Hopelijk krijg je nog een duidelijk antwoord
jeetje dat heb ik ook nog niet gehoord maar klinkt wel logies ook ik drink dus geen cola meer en ja ben ook wel benieuwd naar die site weet je het nog ?
Dit is de site: http://www.zwangerworden.nu/tipszwangerworden Maar volgens mij heb ik verkeerd gelezen en ging het om caffeine Maarja dat zit natuurlijk ook in cola!
Ja vanwege de cafeine. Ze raden bijv. ook aan max 4 koppen thee of koffie per dag te drinken. Ik drink op kantoor vrij veel thee. Ben meteen minder thee gaan drinken. Hou het bij 3 kopjes per dag.
Oeps, Nou ik ga gelijk stoppen met cola en veel thee drinken, drink op mijn werk veel thee en thuis 9 van de 10 keer cola. Geloof dat ik me maar eens snel moet gaan beteren! Wie weet werkt het nog ook ook, dat zou pas mooi zijn!
Hoi hoi, Caffeine is niet gezond dat klopt. Maar ik heb het veel gedronken en doe het nog, vooral veel koffie dus of je er minder snel zwanger van wordt. Ben zwanger van de 4e en tja allemaal tijdens de 1e of 2e maand.
Hallo dames, ik heb een zwangerschapsboek hier liggen, en daarin staat dat je beter niet veel frisdrank kunt drinken vanwege de kleur- en smaakstoffen. En je kan wel thee drinken die onder de kruidenthee valt omdat daar geen theeïne inzit (de zogenaamde caffeine in thee!). Rooibos bijvoorbeeld kan je gewoon drinken. En ja, in cola zit genoeg caffeïne..
Oooh dat zou voor mij een oplossing zijn... caffeïnevrije cola.. maar euh... toen ik zwanger was van mijn dochter (7 jaar geleden) gaf de gynaecoloog mij als tip cola te drinken tegen de misselijkheid... Jaja... hoe krom kan het weer zijn he hahahaha
er word wel eens gezegd dat als je misselijk bent dat je moet proberen wat binnen te houden, als dat iets is wat minder verantwoord is dan is dat niet erg. 10 jaar geleden stond cola niet op de lijst, en over koffie werd ook niet veel gesproken dat dat niet mocht. het ging vooral over de rauwmelkse kazen toen
Precies en zo evaluaeert dat telkens weer.... Ik denk dat je naar je gevoel moet luisteren en naar je lichaam wat goed is en wat niet...
hoi, veel cafeine drinken is niet goed als je zwanger wilt worden. in thee zit ook cafeine. ik drink nu al heel lang cafeine vrij thee, cafeine vrij koffie. en vele water. suc 6 ermee. groetjes lieve
hoi, veel cafeine drinken is niet goed als je zwanger wilt worden. in thee zit ook cafeine. ik drink nu al heel lang cafeine vrij thee, cafeine vrij koffie. en vele water. suc 6 ermee. groetjes lieve