Ik heb 1,5 week geleden 2 truien gekocht. Ik heb ze allebei 1keer gedragen en afgelopen week in de wasmachine gedaan. Kort programma en apart gewassen omdat het de 1e keer was. Nu is 1 van de truien kapot, zitten allemaal gaten in. Heeft het nut terug te gaan naar de winkel of is het pech voor mij? Zat verder niks scherps in de wasmachine geen ritsen oid.
Ik zou wel terug gaan ja, zeker als jij 100% zeker weet dat er niks scherps in zat en je hem op de juiste temperatuur hebt gewassen.
Zeker mee terug gaan! Niet vervelend bedoeld maar ik snap eerlijk gezegd niet dat iemand daar over zou twijfelen!
Tuurlijk moet je teruggaan. Als het op de juiste manier gewassen is mag t absoluut niet gebeuren dat er gaten in komen. Misschien is t een productie fout en dat is ook fijn voor de winkel te weten dus ja, zeker terug gaan.
Heb je de wasvoorschriften gelezen? Mocht de trui in de wasmachine? Zo ja zou ik er ook mee terug gaan..
Ja heb ik ook gehad! Ben er mee terug gegasn, vier weken gefoe gehad nu eindelijk nieuwe trui en weer stuk! Ik koop miet meer in die winkel.
Ik ben terug gegaan en heb een nieuwe trui gekregen. Ik twijfelde omdat er soms in winkels zo moeilijk gedaan word en ik niet zo'n zeur wil zijn om een tientje.