Driefasig zonder innestelingsdip mogelijk?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Vakantieganger, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Meiden, dit is de eerste maand dat ik temperatuur.

Nu heb ik het idee dat mijn temp kaartje driefasig wordt/is. Kan dit zonder innestelingsdip? Bij mij stijgt het namelijk alleen maar. Iemand die mij kan helpen hier wijzer uit te worden?

Alvast heel erg bedankt voor je moeite!

2. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Iemand :)?

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Mooi kaartje hoor!
    Niet iedereen heeft een innestelingsdip.. Ook niet bij zwangerschap.
    Een driefasig patroon KAN duiden op een zwangerschap. Maar het gebeurt ook vaak bij dames die niet zwanger blijken.
    Je weet eigenlijk nog niks, maar opzich ziet het er hoopvol uit.

4. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    erg bedankt voor je antwoord. zou die temp stijging van vandaag dan kunnen duiden op een innesteling? ik snap niet zo goed waar die derde stijging dan goed voor is ;).

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hier regelmatig een dip gehad maar niet zwanger.vaker 3 fase gehad maar ook niet zwanger.
    Bij de zwschap van mijn dochter had ik een 3 fase patroon, maar bij de laatste zwschap juist een piekerig kaartje :)

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.626
    113
    Nabij Utrecht

Nee... als je de innesteling merkt in je temp dan dipt je temperatuur 1 dag (dus geen stijging).
    Vandaar ook de term innestelingsdip.

7. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    bedankt voor je antwoord. als de temperatuur hoog blijft wil dat nog steeds niets zeggen toch? pas na dag 14..? als je een lf hebt van 14..?
    ik weet helaas niets van m'n cyclus aangezien ik twee vroege miskramen achter elkaar heb gehad.

8. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had een 3fase patroon en wel zwanger.
    Nu vind ik jou kaartje niet 3fasig eigenlijk. Bij mij steeg het echt met 0,2 graden rond 7dpo. Die van jou loopt gewoon op.. Dat kan wel eens.

Wat rogijuli zegt ben ik het niet mee eens. Aan mijn stijging kon ik wel zien dat de innesteling was geweest (wel achteraf gezien maar dat is ook met een dip).

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heeft jouw innesteling de middag/avond voor je stijging plaatsgevonden en dus daarom kan je niet spreken over de innestelingsdip zoals ts die bedoelt.

Overigens steeg mijn temp ook regelmatig op 7-8 dpo met 0,2 graden maar dat was niet vanwege een innesteling maar had te maken met de opbouw van progesteron. Ik was ook niet zwanger die keren.

10. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Mijn kaartje lijkt heel erg op die van jou. Vandaag is mijn temp ook weer gestegen voor de 3de keer. Ik lees even mee bij jou. ben benieuwd hoe je kaartje er nu uitziet.

11. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    twins2009, goed idee. Ik ben ook benieuwd naar die van jouw. Vandaag weer 37.1. Gisteravond voor het slapen 37.0 maar ik had het ook zo koud de hele dag dat ik bang was dat ik ongesteld zou worden. Gelukkig dus weer zelfde temp als gister in de ochtend (37.1).

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Wat een mooi kaartje :D spannend.
    Meeste mensen hebben zelfs geen innestelingsdip :) hoeft dus helemaal niet! Hihi. Ziet er super goed uit, ik duim voor je.

13. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wat lief! Ik vind het ook zo spannend. Ben nu al twee dagen lichtjes weeïg/misselijk. Maar ben bang dat het van de spanning komt.

14. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Vijfde urine van de dag rn dit is het resultaat met Sensibaby hcgx

15. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376