Ovulatiepijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robano88, 18 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    De vraag zal waarschijnlijk al héél vaak zijn gesteld, maar wie heeft er last van ovulatiepijn? Zo ja, hoe voelt dat, wanneer voel je het en hoe lang duurt het?

Reden dat ik het vraag is dat ik nu voor de 4de dag enorme buikpijn en krampen heb. Zo erg dat ik er ook misselijk en niet goed van ben :cry: weet me gewoon geen houding te geven. Zitten, liggen, douche niks helpt…

2. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ik heb dat elke maand. Zeurend gevoel bij mijn liezen. Soms is het eventjes pijnlijker en dan weer minder. Maar nooit echt heel vervelend ofzo. Dit heb ik ongeveer vanaf 3 dagen voor mijn eisprong. Misselijkheid en andere klachten heb ik er zelf niet bij.

3. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ik heb dan altijd last van een soort zeurend gevoel aan 1 kant, alsof er iets klem zit bijna :roflmao:Weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven:D.
    Zodra ik dat voel heb ik ook altijd een smiley op de clearblue :)

4. Bodille1988

Bodille1988 Actief lid

14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Ik heb het ook heel erg. Meestal 1 of w dagen hele erge buikpijn. Alsof er een knoop in m'n buik zit. Seks doet dan eigenlijk ook pijn. Alsof er iets in de weg zit?! Ik neem soms ook wel een paracetamol tegen de pijn.

Deel Deze Pagina