Dank je wel nana. We gaan t mee beleven hihi. stiekem is er goede hoop ipv de hoge temp, en vorige maand daalde die snel
Dat kan maar de enige manier om erachter te komen is door te testen. Heb je dat nog gedaan? Misschien ben je er ook een beetje teveel mee bezig. Want tempen doe je meestal toch pas na een lange tijd?
Nee hoor dat hoeft niet pas na lange tijd! Gezien haar onderschrift heeft ze relatief lange cyclus en is het gewoon prettig om de eisprong op te sporen zodat je niet in onzekerheid zit!
Ik had uit je eerste bericht begrepen dat dit tempkaartje van je vriendin was..? Of heb ik het verkeerd gelezen?
jaaa klopt maar dat was niet zo, dat had ik geschreven vanwege prive gedoe. Maar dat hoeft nu niet meer . Maar het is raar, ben nu 4e dag ongesteld nou ja verlies alleen nog maar oud bloed en me temp was weer 37.0...
nee eigenlijk niey en niet getempt vandaag.. Was niet thuis en vergeten super stom.. Ik kijk temp morgen en overmorgen nog aan, en anders testen als die hoog blijft!
Heb je ook rood bloed verloren of alleen bruin.lees dat je ongesteld was 4 dagen?zit nu ook op de 4e dag en heb ook alleen nog een beetje bruin dus misschien was t gewoon je ongi
Helaas daalt niet bij iedereen de temp heel erg op de eerste dag vd menstruatie. Bij jou daalt hij dus deze keer ook pas op dag 6. Hopelijk is het deze ronde raak.
Hee meiden Ik snap helemaal niks meer van mn temp kaartje... Heb geen eisprong gehad maar wel steeds beetje hoge temp.
Dat lijkt me enigszins wel logisch, sorry. Je hebt nou eenmaal helaas geen cyclus van 28 dagen waarbij je eisprong plaatsvindt tussen dag 10 en dag 18 van je cyclus. Je zit nu op dag 22 als ik het goed zie. Gebaseerd op een cyclus van 41 dagen, vindt je eisprong plaats tussen dag 23 en dag 31 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen. Gebaseerd op een cyclus van 38 dagen (je kortste cyclus in je onderschrift) vindt je eisprong plaats tussen dag 20 en dag 28 van je cyclus. Gebaseerd op een cyclus van 44 dagen (je langste cyclus tot nu toe) vindt je eisprong plaats tussen dag 26 en dag 34 van je cyclus. De kans is dus levensgroot dat je eisprong nog moet komen! Waarschijnlijk vindt er binnenkort weer een daling van je temperatuur plaats waarna je eisprong plaats zal vinden. De komende tijd nog doortempen dus. Hoop dat je eisprong gauw in aantocht is! Succes met temperaturen!
Dank je wel Be Happy. Dit is pas de 3e maand dat ik temp en me andere kaartjes waren niet zo dus vandaar dat ik het niet helemaal begreep. Bedankt voor je uitleg van de cyclus dagen ☺️!
Hier heb ik oud bloed en roze veeg op mn toilet Papier net. Heb al 3 dagen niet getempt omdat ik op vakantie ben en steeds onrustig slaap en het warm is.. Denk dat ik dus ongesteld ben geworden, voor t eerst een korte cyclus ook al heb ik nog geen buik/rugpijn en volgens mij nog geen eisprong gehad.. Raar haha
Volledig nieuw hier dus ook mijn vraag: kan iemand mee kijken? Korte situatie: Omwille van 'natuurlijke' overweging gestopt met de pil en daarom een maand erna beginnen temperaturen om inzicht te krijgen in eigen cyclus. Nu zo'n 5 maanden later af en toe seks zonder condoom. Niet specifiek kinderwens dus niets is "verplicht" om om de 2 dagen seks te hebben, momenteel zien we wel wanneer het raak zou zijn of niet, dus moest het zo zijn is het zeker welkom, mss binnen enkele maanden gaan we er "gerichter" voor gaan. Nu dus even aan jullie de vraag dat het ev. raak zou zijn? dag 22: seks gehad (8 dagen voor eispong?) dag 28: 36.3° dag 29: 36.4° dag 30: 36.5° (eispong?) dag 31: 36.5° dag 32: 36.9° + felle steek links dag 33: 36.8° + felle steek links dag 34: 36.7° + heel erg moe dag 35: 36.5° (dip: innesteling?) dag 36: 36.8° dag 37: 37.0° (vanmorgen) Vanaf dag 30: witte afscheiding en steken in m'n buik. Het is vooral door die steken in m'n buik die blijven aanhouden dat ik een vermoeden krijg... Wie weet raad? Dank je voor eigen ervaringen te delen!
Het is handiger om een 'eigen topic' te openen met je vraag. Maar dat terzijde.. ik denk dat je eisprong op dag 31 kan zijn geweest. Vanaf daar is een mooie stijging te zien. Er vanuitgaande dat je temp daarvoor steeds rond de 36.3/36.4/36.5 was? Heb je alleen op dag 22 gemeenschap gehad? Zoja, dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat het raak zou zijn.