Hee! Is er toevallig iemand die ervaring heeft met de 2besure zwangerschapstesten? Ik heb 15 dagen geleden een terugplaatsing gehad, en heb nu al een aantal keren licht positief getest met de testen van kruidvat. Omdat deze opwaren heb ik een 2besure gedaan want die had ik nog liggen, en deze geeft niks aan.. Op de foto kruidvat testen. Lopen wel heeeel slecht op.
Heb je de foto nou zo bewerkt? Vind het echt heel slecht zichtbaar. Waarom open gemaakt ook? Kan hier niet echt wat over zeggen
Heb je de foto ook in kleur zo zien ze eruit alsof ze rechtstreeks uit de prullenbak komen. Niet lullig bedoeld.
Ja toch? Daarom vind ik het zo raar dat de 2besure niks aangeeft.. Clear blue digital geeft ook aan niet zwanger te zijn, terwijl ik al 5 licht positieve kruidvat testen heb. Snap er niks van
Misschien is t hcg niet hoog genoeg voor de cb digital, zou die over een paar dagen nog eens proberen. En morgen ofzo nog met een streepjes test
Hier mee eens! Ik beschouw je testen ook als positief. Ik had zo'n test op 11 dpo. Kv testen zijn naar mijn ervaring erg gevoelig. De (digitale) cb testen deed ik altijd ruim na mijn nod.
Als je testen open moet maken en moet bewerken om wat te kunnen zien moet je ze als negatief beschouwen. Op je andere upload foto’s zie ik ze wel. Mijn ervaring met cb is dat ze meer hcg nodig hebben. Spannend!
Als je al 15-16 dagen geleden een tp had, dan ben je nu minimaal 18 dpo en ben ik bang dat het een biochemische zwschap is. Gebruik je ook utrogestan?
Ik heb vandaag op de kruitvat een lichte test maar de cb test met diezelfde urine positief. Die testen testen tegenwoordig echt veel vroeger positief dan voorheen, vergelijkbaar met de kruitvat. Ik vind dat niet gunstig, maar ik hoop voor je dat ik het mis heb en dat je de komende dagen alsnog oploop hebt. Wanneer mag je bloedprikken?