Mijn test eventjes meekijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Didi5, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    #1 Didi5, 29 jan 2021
    Laatst bewerkt: 29 jan 2021
    Hallo dames

Misschien kunnen jullie eventjes met mij meekijken.

Donderdag 21jan moest ik ongesteld worden. Toen ik het zaterdagochtend 23jan nog steeds niet was heb ik een test gedaan. Tot mijn schrik was die positief. Schrik meer van euhm hoe dan want zo vaak hebben we het niet gezellig gehad.Dus vroeg ik me af hoe en wanneer is de bevruchting nou geweest. Ik heb de test eventjes geparkeerd. En dinsdag 26jan een clearblue gehaald om te kijken hoeveel weken die zou aangeven. Nou toen was ik helemaal verbaasd want die gaf aan 3+ weken. Dus zou betekenen dat ik minimaal 5 -6 weken zwanger zou zijn. Ik had eerder 2-3 weken verwacht. Of klopt dit wel? Als ik langer dan 5 -6 weken zwanger ben. Maak ik me gelijk zorgen om de baby. Want ik heb de afgelopen tijd nou niet echt mega gezond gegeten. Met de thuisonderwijs vaak later op de dag pas iets eten. Etc etc. Ik ben na de test gelijk gezond gaan eten en foliumzuur gaan slikken.

Wat denken jullie moet ik vanuit gaan dat ik langer dan 5 weken zwanger ben? Maandag ga ik sowieso de verloskundige opbellen.

Alvast bedankt voor jullie inbreng

Bijgevoegde bestanden:

2. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    deze test is natuurlijk maar een indicatie en dus geen exacte wetenschap. Kans bestaat dat je wellicht een vroeger ei had en misschien ook nog in combinatie met een vroege innesteling ofzo. Zou je niet al te druk maken je bent in ieder geval hartstikke zwanger :D gefeliciteerd❤️
    lekker de vk bellen en een afspraak maken ;)

Didi5 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    Was je vorige menstruatie geen innestelings bloeding? Ik zeg maar wat:)

Didi5 vindt dit leuk.
  4. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam

Nou ik was vorige menstruatie langer ongesteld en bloede ook meer dan normaal. Dat viel me echt op. Maar verder geen aandacht aangegeven. Heb af en toe een steek gevoeld bij mijn borsten en 1-2 keren misselijk gevoeld. Denk ongeveer 3,5 weken geleden. En moet zeggen dat ik me nu totaal niet zwanger voelt. Heb nergens last van behalve extreem moeeee whaha. Dus vandaag weer een test gehaald maar ook die gaf een mooie roze streep aan. Ik wilde altijd nog een 5de manlief gaat heel erg moeten wennen aan het idee. Hij vond 4 wel goed zo Nu hem van het weekend maar laten weten

esklessebes vindt dit leuk.
  5. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam

Jaa dat is idd ook zo. Maar ik was mee verbaasd om de 3+ als er 1-2 of 2-3 had ik nog enigszins nog begrepen met een vroeger ovulatie.
    Maar idd ik kan er niet omheen met de testen Morgen manlief maar op de hoogte brengen.

noukie 1992 vindt dit leuk.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had op 10 dpo (dus 3+3 wkn) al een 2-3 op de cb.
    De avatar foto is met 4+3 wkn gemaakt (teststreep knal) dus ik weet zeker dat de cb toen ook 3+ had aangegeven.
    Ik had een vroege innesteling met snel stijgend hcg.

Als dat bij jou nu ook zo is, dan zou je idd nog maar net over de 4 wkn zwanger kunnen zijn.
    Een echo zal uituitsel gaan geven.

Succes met je man vertellen. Hopelijk reageert hij er goed op.

Didi5 vindt dit leuk.
  7. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    oh echt ja dat zou ook een hoop kunnen verklaren. Jaa maandag ga ik ze maar bellen en hopen dat ze een snelle echo willen maken.

jaa ik ben ook mega benieuwd naar zijn reactie hij vond 4 wel prima zo. Whaha
    Bedankt voor je reactie

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    mocht je wel langer zwanger zijn hoeft dit niet altijd schadelijk te zijn voor het kindje. De natuur heeft dit goed geregeld, want vroeger hadden ze natuurlijk nog geen testen dus merkten vrouwen het alleen aan hun lijf. In de eerste weken moet de placenta nog aangelegd worden en die begint te werken vanaf een week of 8 a 9. Voor die tijd komt de voeding van je baby uit de dooierzak en is er dus nog geen gedeelde bloedvoorziening

Didi5 vindt dit leuk.
  9. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik zou me geen zorgen maken over het eten. Ik was alle zwangerschappen kots misselijk de eerste weken en toen dus ook mega ongezond gegeten. At alleen waar ik behoefte aan had en dat was meestal vet en eenzijdig.

Didi5 vindt dit leuk.
  10. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.694
    3.138
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier extreme zwangerschapsmisselijkheid en ik moet van het ziekenhuis eten wat ik kan. Ook al is dat 9 maanden lang alleen patat en pizza.

Hier gaat het soms wel goed en gezond en soms krijg ik niks anders binnen dan wat gebakken aardappels en noodles. De baby pakt uiteindelijk je reserves dus als je nu gezond gaat eten dan komt het echt wel goed hoor :)

11. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    @Stokstaartje86 @Rabi @Featherr dankjewel voor jullie geruststellende woorden. Doet mij goed. Nu hopen dat ik bij de VK gauw een echo mag krijgen. Vandaag voel ik me erg draaierig en last van diarree ( sorry voor too must details) dus zou fijn dat ik snel weet hoever ik nou ben

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.012
    3.667
    113
    En heb je het je man al verteld?

Dat je zolang kan wachten. Ben benieuwd naar z'n reactie.

13. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    wahaahh ja ik moest eerst zelf ff het nieuws laten landen. Mijn wens voor een 5de heeft er altijd in gezeten. En niet gedacht dat het nu al zo ver zou zijn. Maar ik heb het hem verteld of liever gezegd test laten zien. Hij was eerst ff stil maar al gauw was hij er stiekem ook blij mee. Gelukkig Morgen de VK maar eens bellen

esklessebes, noukie 1992 en MB91 vinden dit leuk.
  14. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ah wat leuk meid ❤️❤️❤️

15. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik zou me zeker niet druk maken over het eten. Ik wist het ook niet en zat ook nog gewoon aan de wijn. Natuurlijk niet meer gehad toen ik wist dat ik zwanger.

Toen ik 4+2 zwanger was had ik ook 3+ bij mij waren het er 2 dus je weet maar nooit ;). Natuurlijk kan het ook gewoon zijn dat je een vroege innesteling hebt gehad. Geniet van je zwangerschap en gefeliciteerd!!;)

Uden vindt dit leuk.
  16. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    thanks:) hopelijk voor jullie ook gauw weer een wondertje ❤️❤️:)

noukie 1992 vindt dit leuk.
  17. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam

Jaa ik probeer dat over eten enzo maar naast me te leggen. En vanaf nu gewoon extra gezond eten enzo.

maar wow 2 :eek::D nee als er 2 in mijn buik zitten moet ik echt ff bijkomen hoor:eek::roflmao: Als er dan 2 zusjes in zitten komt mijn dochters wens dan eindelijk in vervulling :p Maar wat leuk een tweeling geniet ervan :)❤️

18. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Vanochtend snel de verloskundige gebeld terwijl dochter achter haar laptop met de juf. Die nieuwsgierige oortjes altijd whahah. Ik wacht altijd liever dat we de 12 weken voorbij zijn met het vertellen aan de kindjes en de rest.
    Maar goed ik heb over 2 weken een afspraak. Super fijn dat ik niet tot 8 -9 weken moet wachten als we uit gaan van mijn laatste menstruatie. Dus de komende tijd wachten tot de echo. :|:D

Mimus, Cupcake01 en noukie 1992 vinden dit leuk.
  19. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Succes met het wachten en natuurlijk gefeliciteerd :)

20. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Dankjewel :D

Cupcake01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina