Dinsdag was mijn NOD en donderdagavond hielden we het niet meer, dus om 18.30 uur heb ik getest. Omdat ik wilde weten hoe de test zou kleuren met ochtendurine, en ik er eigenlijk een beetje vanuit ging dat die dan dus donkerder zou zijn, heb ik vanochtend weer getest. Weliswaar niet met de allereerste urine (die was om 6.00 uur en toen was ik echt nog te slaperig om erbij stil te staan ) maar met die van om 9.00 uur. En nu zie ik tot mijn schrik dat ie niet donkerder is. Hij is eigenlijk hetzelfde, misschien als ik tuur zelfs ietsjes lichter...Moet ik me nu zorgen maken? Zie mijn onderschrift...
Ik weet het niet... Al testte ik in de middag donkerder dan in de ochtend... Ik zal voor je duimen meis!
mischien maak jij meer hormoon aan in de avond zou anders vanavond weer testen rond dezelfde tijd en niet veel drinken en plassen hopenlijk is het gewoon goed
Volgens mij is het ook het beste om te testen met de eerste ochtendurine toch? Misschien is die lichter omdat je dat niet gedaan hebt...en is de concentratie hormoon nu gewoon wat lichter. Ik zou nogmaals morgenochtend testen met de eerste ochtendurine. En vooral niet te vaak testen..dan word je alleen maar onzeker als het iets anders eruit ziet. (Zegt iemand die wel 8 keer getest heeft hoor....)
Ik vind wel verschil maken of hij al ingedroogd is of niet. Die van gister uiteraard wel maar die van vanmorgen niet. Als ze droog zijn dadelijk beide en ze zijn dan gelijk, dan denk ik dat dat heel normaal is. Anders morgen in de middag nog een testje?
Ik zou je geen zorgen maken. De eerste test is ingedroogd, kan daardoor iets donkerder zijn dan de ander. Ten tweede, de intensiteit van het tweede streepje kan ook verschillen met de manier waarop je de test hebt uitgevoerd. Te weinig urine, te veel urine, wat precies gedronken de avond daarvoor, 's nachts naar het toilet geweest? Etc
Vind het verschil te summier om al te zeggen: 'Dat gaat mis..'. Maar ik snap je spanning. Probeer het anders nog eens rond 18.30.. Xxx
Met deze kruidvat testen testte ik met middag urine elke keer duidelijker als met ochtend urine. Als je testen echt lichter worden dan zal het waarschijnlijk niet goed zijn. Maar deze lijken een beetje hetzelfde. En je hebt kort op elkaar getest toch? Probeer anders overdag even 3 uurtjes niet te drinken en daarvoor te plassen. Dan had ik de duidelijkste testen.