Hoi, Even een vraagje. Had eigenlijk gister ongesteld moeten worden. Nu geef ik nog steeds borstvoeding aan mijn zoontje van 5 maanden. Ben inmiddels 3x ongesteld geweest en altijd netjes 27/28 dagen ertussen. Omdat ik weet dather onregelmatig kan zijn na de bevalling en ook door de borstvoeding ineens weer maanden geen ongesteldheid kan optreden, vandaag toch voor de zekerheid een test gedaan. Alleen ik durf het niet te zeggen. Bij mij. Zoontje was de test heel erg duidelijk en bij deze denk ik zie ik iets of niets. Zien jullie wat? Sorry voor het lange verhaal
Ik zie op de bovenste toch echt wel duidelijk een roze streep hoor.Wel licht,maar wel echt duidelijk.Ik denk,op basis van deze test,dat je nog wel een paar dagen voor je nod zit,misschien 10 of 11 dpo... Ik zou even over een paar dagen opnieuw testen.
Oh nu vind ik het nog spannender. We waren er ook helemaal niet mee bezig, maar mocht het wel zo zijn is het meer dan welkom .
Ik zou er een digitale test tegenaan gooien. Ik had vandaag ook zo'n streepje en veel twijfel. Later nogmaals met cb digitaal getest en onzekerheid weg 😉
Heb vanmorgen getest en de test loopt wel wat op. Bij mijn zoontje waten ze overduidelijk. Heb het idee dat mijn eisprong laat is geweest. Dus twijfel er nog aan om misschien deze week nog extra te testen.