kan iemand mij alsjeblieft helpen? :(

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door srce, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. srce

srce Nieuw lid

10 dec 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit in een lastige situatie en ben er nog niet helemaal uit en heb daardoor nog een paar vragen waar ik nog geen antwoord op heb.

Als ik mijn verhaal van een ander zou horen zou ik die gene bijna uitlachen..
    Het zit zo:

Ik heb 2 september met mijn vriend seks gehad.. nou niet eens seks. Ik heb met (volgens mij) voorvocht aan mijn vinger mijn vagina aangeraakt. Ik zat niet in mezelf.. en als dat wel het geval zou zijn in ieder geval niet diep. Dit zorgde voor veel stress voor mijn vriend en daardoor ook voor mij.

dus hebben we een zwangerschapstest gedaan. Sommige testjes gingen fout door bijvoorbeeld teveel drinken voor het testen. In totaal heb ik drie testen zelf gedaan en eentje bij het ziekenhuis. Allemaal negatief.

Ik ben ook al drie keer ongesteld geweest. De eerste en tweede keer was mijn ongesteldheid normaal maar bij de derde keer kreeg is de laatste twee dagen (van totaal zes dagen) van mijn menstruatie heel donker bruin bloed. dat bracht weer twijfels op en de angst erbij maakte het weer net zo erg als het begin..

Dus heb ik vandaag een testje van de kruitvat gedaan (twee voor vijf euro) waar ik dacht een licht tweede streepje te hebben gezien. ik weet het dus niet zeker! als je naar de test kijkt is er niks te zien maar als ik hem van dichtbij bekijk in het licht dan lijkt het alsof ik nog een streepje zie. een streepje is een streepje. dus ik ben nu erg in de war.

terwijl dat volgens mij helemaal niet hoeft..

wilt iemand mij alsjeblieft helpen zodat ik dit kan afsluiten?

omdat we er weer zo onzeker over zijn wil ik maandag een bloedtest doen.. maar lees nu dat zo een test niet zomaar gedaan kan worden. wat vinden jullie?

Alvast bedankt! echt ik heb niemand waarmee ik erover kan praten dus heel erg bedankt als jullie mij willen helpen

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Volgens mij kan ik je verhaal niet helemaal volgen maar ik denk niet dat je zwanger bent. Was je laatste keer seks op 2 september? Dan zou je nu al 3 maanden zwanger zijn en een knaltest in handen gehad hebben..

3. me83

me83 Niet meer actief

ik kan me niet voorstellen dat je na al die testjes ook bij het ziekenhuis en 3 keer een ongi dat je dan alsnog zwanger bent..

je moet denk ik ook behoorlijk vruchtbaar zijn als je van voorvocht aan een vinger zwanger word.omdat er in voorvocht ook sporen van urine zitten omdat dit je plasbuis dus schoonmaakt voor de zaadlozing zal het niet erg hard zwemmen denk ik.

maak je niet zo druk,want ook stress zorgt ervoor dat je allerlei lichamelijke klachten krijgt.

ik plas ook standaard een heel licht streepje op deze testen.en ze zijn voorgedrukt,dus het lijkt al snel erop dat je iets ziet.

als je al zwanger was had de streep al duidelijker geweest dan de controlestreep denk ik

4. srce

srce Nieuw lid

10 dec 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel voor jullie reacties. ik zal we niet zwanger zijn maar wil het risico ook niet nemen. We kunnen niets met zekerheid zeggen dus wil het zo duidelijk mogelijk maken..

bloedtest lijkt mij een optie? beste en laatste wat ik kan bedenken..
    wat vinden jullie?

of zijn er nog andere opties?

dankjewel

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    je hebt geen sex gehad, je bent drie keer ongi geworden en hebt nega testen (waaronder een ziekhuistest)

need I say more??????

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Stop met jezelf gek maken meid, je bent echt niet zwanger :) Maar als een bloedtest jouw rust geeft, dan moet je dat zeker doen.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jij bent niet zwanger!

Maar om deze situatie te voorkomen, zorg voor voorbehoedsmiddelen, ga aan de pil.

Als je oud genoeg bent om sex te hebben, ben je ook oud genoeg om te verzinnen dat je het dan veilig moet doen.

Deel Deze Pagina