Hoi meiden. Zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? Ik ben nog niet zo ervaren in het tempen en kaartjes 'lezen' maar wat zouden jullie er van maken? Ik weet dat ik pas 7dpo ben, maar vind die 2e temp stijging zo gek Alvast bedankt! Groetjes, Larissa
hmmmm 37,4 is wel erg hoog. Geen verkoudheid of zo te bekennen? Of anders geslapen dan normaal? Helaas is er verder op 7 dpo echt nog niks van te zeggen meid. Je zult geduld moeten hebben......stom hé. Ik heb door de jaren heen de mooiste kaartjes gehad, maar niet zwanger. Toen had ik een vreselijk wiebelkaartje en was ik wel zwanger. Kan echt alle kanten nog op meid, maar ik hoop dat het een goed teken is voor je.
Hoi, Ik ben ook niet zo ervaren. Ik temp zelf sinds 4 maanden. Ik heb zelf ook rond 7 dpo een temp stijging tot ongi. Ik vind jouw temp stijging wel heel hoog. Misschien is het goed nieuws Ik hoop dat anderen je beter kunnen helpen.
Bedankt! Ben benieuwd of er nog meer meiden hun mening willen geven Ik vind zelf 37.4 ook wel hoog, maar toevallig weet ik wel dat ik vorige ronde 2 dagen voor NOD een temp van 37.3 had. Sowieso zit ik vrij hoog na mijn ei vind ik (als ik vergelijk met andere kaartjes). Heb goed geslapen vanacht, geen tekenen van ziekte oid en ook niet te warm gelegen... Nou ja, ben benieuwd wat er morgen op mijn thermometer staat!
Mooi kaartje tot nu toe.. hopelijk komt de stijging door innestelling en test je over een weekje positief
Oh, maar als je normaal ook zo rond 36,3 zit, dan is dit inderdaad niet extreem hoog voor jou. Heb je gewoon van jezelf een hogere temp. Dat is alleen maar goed voor de innesteling zeg ik dan maar hihi Wat heeft je temp vandaag gedaan?
Vandaag weer 37.2 terwijl ik net zo warm heb geslapen als gister (heb sinds gister namelijk weer mijn dekbed in de hoes gedaan, kreeg het koud 's nachts). Maar dat kan de temp stijging toch niet veroorzaken, want de nacht daarvoor had ik het dus behoorlijk koud en wel 37.2... Pfff, tis net een soap, elke dag als ik getempt heb en het invoer in de curve, dan ben ik al benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen
Ik heb wel gelezen maar nooit gereageerd Op zich is je temp wel hoop maar de laatste dagen is het wel dalende. Wanneer ga je testen?
Ja, vind de schommelingen ook een beetje apart. Vandaag voor het eerst weer zelfde temp als op 3 en 4 dpo. Gister flinke ongi kramp gehad 's avonds, maar tis echt nog te vroeg voor mijn ongi. Zit op 10 dpo en mijn lf is nog nooit korter geweest dan 13 dagen, dus nog geen idee waar dit heen gaat... Zoals elke dag ben ik weer benieuwd naar mijn temp van morgen!