Hoi, Wanneer vertellen jullie aan je oudere kids dat er een brusje verwacht wordt? Ik popel om het vooral tegen m'n dochter te vertellen, maar vind het nog te vroeg. Ik denk dat ze 't niet voor zich kan houden, ben bang dat ze daar te klein voor is. Maar mocht het niet goed gaan, vind ik het vervelend als de jufs en alle klasgenootjes het al wisten. Verder weet ook nog niemand het, we willen eigenlijk wachten op de 1e echo, maar dat vind ik toch nog best lastig Helaas heb ik al een keer een mk meegemaakt bij 10.5wk en wisten toen al heel veel mensen het (terwijl wij het alleen tegen naaste familie verteld hadden) dit vond ik niet leuk en wil het daarom nog niet te veel vertellen. Maar das toch ook wel moeilijk Hoe doen jullie dat? Groetjes, Happymam
Wij hebben het onze dochter verteld toen we ook de rest van de familie hadden ingelicht. Dit was toen we de eerste echo hadden gehad, wel vroeg met 6 weken, maar ze leeft nu wel helemaal mee en we betrekken haar ook zoveel mogelijk bij alle dingen.
ik heb het vorige week ook verteld omdat we het vorige week maar bekend hebben gemaakt omdat het uitgelekt was .. onze dochter van 5 die wou heel graag nog een broertje of zusje ze vind het hellemaal geweldig en is nu heel behulpzaam.. ons zoontje van drie wist het gelijk.. niet dat ie er veel van snapt maar ik zei dat is ons geheimpje hij was er namelijk bij toen ik de test deed.. en meneertje heeft het niemand verteld als mijn vriend dan vroeg kyano heb jij ook een geheimpje dan zei kyano ja, papa vroeg dan mag ik het ok weten dan zei die nee papa is alleen voor mij en mama
Wel lief,Patricia, en knap ook van je zoontje! Wij hebben het onze oudste dochter pas verteld toen het een beetje zichtbaar werd.......Zij was toen net geen 2.
Hier idd ook pas erg "laat" verteld. (week of 16) 9 maanden duren zooo lang voor een kindje. Mijn zoontje vraagt nu ook al af en toe wanneer de baby er nou eens uitkomt??