Hej dames denk even een tip ik moet nieuwe vitamine tabletten hebben mijne zijn bijna op ik gebruik de Davitamon mama plus visolie dus even Google wou ze eerst via de kv site bestellen toen zag ik de site van bol.com staan daar is een verpakking van 60 stuks 9,99 en 2+1 gratis inc verzendkosten kom Je dan op 22 euro uit voor 3 verpakkingen bij kv zijn ze ook 2+1 gratis maar dan voor 33 euro scheelt toch veel
Wow, daar zijn ze idd een stuk goedkoper! Goeie tip! Ik heb net gisteren een verpakking bij de DA gehaald voor 20% korting (van 16,49) dus ik baal nu wel Maar ja, ben bijna uitgerekend, dus ik heb geen 3 verpakkingen meer nodig.
Ik heb er ook geen 3 meer nodig dus heb 1 verpakking besteld voor 12 Inc verzendkosten heb er ook hopelijk niet meer nodig als de kleine man op de precieze datum komt want tot die tijd heb ik genoeg
Thanks voor de tip. Goed om de aanbiedingen in de gaten te houden. Ik had pas geleden 60% korting bij de Kruidvat (dus twee doosjes voor 13 euro was ook heel mooi)
OP zich is het juist wel goed om die vitaminen ook na je zwangerschap nog een periode door te blijven slikken. Je lijf heeft nog een herstelperiode voor de boeg. Daarnaast zullen veel nieuwbakken mama's ook nog BV geven cq doorwaakte nachten hebben... dan is een extra stoot vitamines wel heel goed hoor
Ik kan helaas geen bv. geven ik heb een operatie aan mijn borsten moeten ondergaan waardoor mijn melkklieren bij mijn linkerborst niet meer intact zijn en om nou straks met een gigantische rechter borst te lopen en een platte linker zie ik niet zitten en mijn gyn rade dat ook niet aan en gewoon fles te gaan geven
De mama fit (vitamines na de zwangerschap) is ook in de aanbieding en je kan de aanbieding ook combineren. Dus voor de meiden die bijna gaan bevallen, je kan ook gecombineerd bestellen.
Vorige 2 weken waren alle davitamon voor 60% korting. Heb toen 2 verpakkingen mama + visolie voor nog geen 14 euro !