kan iemand mij een beetje geruststellen??

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    zolang je geen bloed of slijm bij je ontlasting hebt niet druk maken hoor over kanker.
    en heb je eens bloed bij je ontlasting en ligt het bloed op de ontlasting dan komt het bv van een scheurtje of aambei.
    waar zit je in je cyclus?
    meot je niet gauw ongesteld worden of ben je het net geweest?
    weet je ook zeker dat je niet zwanger kan zijn?
    geen last van stinkende afscheiding of rare kleur?
    koorts?
    zit de pijn rechts?
    als je last blijft houden zou ik gewoon weer een afspraak maken bij de ha.
    beterschap!

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dank jullie wel allemaal voor alle berichtjes! Voel me een stuk geruster nu!

Probeer er ook niet meer mee bezig te zijn. (Lijkt nu al beter te gaan, lol)

@prinses, ja misschien een goed idee.. zal ik zeker doen!

@zogelukkig, ja ik weet het.. heb altijd pds gehad, met meer dunne ontlasting (niet echt diaree), dan obstipatie. Maar ik heb wel eens dat ik een een paar dagen heel goed naar de wc ga en dan een paar dagen wat minder. Ja ik ga ook probiotica halen. Wat bij mij altijd erg goed hielp is yakult. Misschien moet ik dat ook eens proberen. Ga morgen ook direct lijnzaadolie of lijnzaad en zemelen halen! En pruimen!

@tutti, nee ik weet zeker dat ik niet zwanger kan zijn. Dan zou het een david copperfieldje zijn hoor. Ik ben aan de pil en we gebruiken ook nog een condoom. Heb wel net een soort van schimmelinfectie gehad, maar die was met een paar dagen door een kuurtje weer over. Heb ik nu geen klachten meer van!

Maarre, ben vanavond weer naar het toilet geweest en ondanks dat het meer brij was (sorry voor de vieze praat, stukken bijelkaar geperst), lijkt het dus wel los te komen nu. En dat lucht echt wel op en daardoor ontspan ik me ook.

Dank jullie wel meiden nogmaals, heerlijk om even je verhaal kwijt te kunnen hier!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

En veel drinken he, zeker met dit weer! Doe maar een litertje of twee per dag.:D

Ik gebruik probioticacapsules, dat is veel sterker gedoseerd en zijn veel meer stammen dan zo'n yoghurtdrankje. Kijk maar eens op de website van Solgar.;)

4. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    zal ik zeker doen, bedankt voor de tip! :D Ja ik probeer veel te drinken, maar dat is moeilijk voor mij, haha. Zeker water is geen favoriet, maar ik probeer het op te bouwen nu.

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Hey Frummeltje, ik las dit bericht vanmiddag toen ik op het toilet zat op mijn werk, haha, maar ik kan mobiel niet makkelijk inloggen (heeft met mijn wachtwoord te maken, mijn mob. pakt de hoofdletter niet makkelijk op, of er komt een symbool voor in de plaats), maar ik herken het wel. De genoemde tips zou ik ook proberen, en inderdaad: veel drinken, dat is mijn probleem: ik drink standaard te weinig.
    Een kennis van mij heeft al een jaar lang bloed bij zn ontlasting en heeft kankeronderzoeken gehad ed, maar heeft ook niets... waarschijnlijk stress, ik wil maar zeggen: je hebt niet altijd 'zomaar' wat. En ik heb gehoord via een internist: 'kanker doet geen pijn', dus maak jezelf niet te druk. Ik weet niet of de laatste uitdrukking waar is en geestelijk zal het uiteraard pijn doen, dus ik wil wel voorzichtig zijn met wat ik opschrijf, want ik heb er gelukkig niet veel mee te maken gehad, maar het stelt mij iig gerust. Vooral omdat ik vaak steken in mijn borsten heb gehad na een jaar lang bv te hebben gegeven, stelde het mij gerust...

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63

Allereerst, dank je dat je me nog even een berichtje geeft. Ik voel me inderdaad al een stuk geruster en ik heb inderdaad ook wel vaker gelezen dat kanker in de meeste gevallen geen pijn doet. En dat probeer ik ook zeker in mijn hoofd te houden.

Ik denk gewoon dat ik door mijn klachten, me te veel druk ben gaan maken, waardoor ik ook nog obstipatie kreeg. Hopelijk kan ik de oorzaak van mijn rugklachten vinden en dat met mijn ontlasting komt vast wel weer goed. Ik neem zeker alle tips mee. Nogmaals dank meis!

Deel Deze Pagina