eisprong eerder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dag meiden !

De laatste 2 maandag was mijn cyclus rond 38 en 36 dagen.
    Maar nu heb ik sinds gisteren al steekjes rechts.. Dus mijn ei zit er denk ik aan te komen ! Kan dat zo ineens een cyclus van zo'n 8 dagen korter ? En als ik nu krampjes heb, wanneer komt dat ongeveer mijn eitje ?

Bedankt !

2. Seth

Seth Niet meer actief

ja kan.....

ik had een cylcus van 32/34 dagen...... en heb dus een eisprong gehad op dag 10!!!
    Wist dit omdat ik temperatuurde...... de echo heeft deze datum ook bevestigd...!!!

Weet niet wanneer je ei nu gaat komen, maar straks iig klussen voor de zekerheid...

3. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Oke dank je wel voor je antwoord ! Stond al even perplex haha..
    Nou ben benieuwd. Jij gefeliciteerd :)

Meer antwoord zijn welkom :)

4. fafa

fafa Niet meer actief

Heel moeilijk te zeggen allemaal. Ja het kan zomaar, dat je eitje deze maand 8 dagen eerder is.
    En op het moment dat je steken voelt kan je daadwerkelijke ovulatie over een uur maar ook over een week zijn. Dat is voor iedere vrouw en in iedere cyclus anders. Dus ik denk dat als je zeker(der) wil zijn je op andere dingen moet gaan letten: temperatuur (hoewel je dan pas weet wanneer je eitje gewéést is) of cervixslijm en (dat hoor ik hier verder nooit, maar voor mij werkt ie) libido (van zowel jezelf als je partner) of ovutesten.

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Als ik hem voel, springt hij meestal na een paar dagen.. Maar weet niet of dat nu ook anders is. Laatste 2 cyclussen voelde ik het aan mijn boobs. Deden erna veel pijn.
    Temperaturen doe ik niet en ovutesten ook niet. Slijm is bij mij ook elke keer anders. Is wel meer als normaal. Ga er eens op letten.
    Dank je wel !

6. Seth

Seth Niet meer actief

Firefly....
    Mijn temperatuur (fertility friend) twijfelde tussen twee data....
    (CD 10 of CD 15, ook vroeger als normaal) maar voor mijn gevoel was het dag 10 geweest omdat ik inderdaad toen al pijnlijke borsten had....
    achteraf gezien had ik ook steken gehad, maar dacht dat het naweeen van de ongi waren ofzo....
    je verwacht idd niet zo vroeg je ei.....

succes....
    ennuhhh wellicht krijg je over een tijdje ook bevestiging op een echo dat je inderdaad een vroeg ei hebt gehad..;)

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Seth, dank je wel voor je uitleg meid.
    Ik hoop het, dat het net zo mag gaan als bij jou..!

Dan komt mijn pendel ook uit, zou geweldig zijn. Maar het is en blijft afwachten.

Deel Deze Pagina