Ja daar heb je zeker gelijk in. Ben me er ook erg bewust van dat ik echt gigantische mazzel heb. Maar dat neemt niet weg dat zij zomaar diensten kunnen verwijderen zonder het mij te melden...toch? Misschien zeur ik wel hoor en moet ik eerst maar het telfoontje afwachten..
Ik werk in de gehandicapten zorg en bij ons is het zo dat wij flexers die ingeroosterd zijn niet meer mogen uit plannen. Dus volgens mij moeten ze je de dienst van vandaag zowiezo betalen de rest ben ik niet zeker van
Je zeurt niet maar ik zou eerst afwachten. Wie weet sprake van een fout. Ze huren een andere flexer in dat vind ik wel vreemd en denk ik juridisch niet correct. Snap dat vast personeel voor gaat maar de ene flexer zomaar voor de andere vervangen lijkt me niet juist. Echter nogmaals zou ik eerst verhaal halen voor ik zou eisen / dreigen
Bij ons krijg je hier wel een compensatie voor, als je bijv. binnen 12 uur of zo te horen krijgt dat het niet doorgaat. Zou idd je CAO erop na kijken en ook informeren of je onder de CAO valt! Bij ons vallen de oproepkrachten niet onder de CAO, alleen voor een paar dingen maar.