Kan iemand mij even advies geven? Werk..

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie2, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ja daar heb je zeker gelijk in. Ben me er ook erg bewust van dat ik echt gigantische mazzel heb.
    Maar dat neemt niet weg dat zij zomaar diensten kunnen verwijderen zonder het mij te melden...toch?

Misschien zeur ik wel hoor en moet ik eerst maar het telfoontje afwachten..;)

2. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik werk in de gehandicapten zorg en bij ons is het zo dat wij flexers die ingeroosterd zijn niet meer mogen uit plannen. Dus volgens mij moeten ze je de dienst van vandaag zowiezo betalen de rest ben ik niet zeker van

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ok nou bedankt, ik zal maandag eens even erover beginnen..

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Je zeurt niet maar ik zou eerst afwachten. Wie weet sprake van een fout. Ze huren een andere flexer in dat vind ik wel vreemd en denk ik juridisch niet correct. Snap dat vast personeel voor gaat maar de ene flexer zomaar voor de andere vervangen lijkt me niet juist. Echter nogmaals zou ik eerst verhaal halen voor ik zou eisen / dreigen

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bij ons krijg je hier wel een compensatie voor, als je bijv. binnen 12 uur of zo te horen krijgt dat het niet doorgaat.

Zou idd je CAO erop na kijken en ook informeren of je onder de CAO valt! Bij ons vallen de oproepkrachten niet onder de CAO, alleen voor een paar dingen maar.

Deel Deze Pagina