Blijf er bij dat ik het ontzettend raar vind, ik had gisteren een matcare ultra gedaan die je 6 dagen voor NOD zou moeten kunnen gebruiken... Nou gisteren was er maar een heeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje zat weinig kleur in leek wel gewoon een schaduwstreepje zo van Nou daar had hij dus moeten staan Doe ik vandaag een kruidvat 2 voor 5,- test is hij best duidelijk positief (foto staat in mijn album) daar kreeg ik gewoon meteen een streepje te zien die kleur had, dus dan hoef je niet echt te twijvlen of hij posi is... Hebben meer mensen slechte ervaringen met de matcare testen? Je zou ze zzzzzzooooo vroeg kunnen gebruiken uhu niet dus!
Hoi hoi ik zie bij die kruitvat duidelijk streep (zo een streep had ik ook). Maar ik blijf het zeggen verschilt per persoon per test denk ik. En ja ook testen die je 6 dgn voor je nod kan doen (zoals sensi en madcare)ik vind het niks, vertrouw die dingen niet en kan je valse hoop geven (als je dus ver voor nod test). Hoe ver zit je voor je nod? Ik denk wel dat je zwanger bent, gewoon even met andere test nog een testen. Maar ik zou eerder uitgaan van kruitvat dan madcare.
Hi, Ik zit al een paar dagen na NOD Twijvel er ook niet aan of mijn test posi is hoor, maar wou gewoon weten of andere mensen ook zo'n slechte ervaring hebbn met de ultra testen....
ja ik heb eerst testen gehad van matcare en die bleven vaag toen kruidvat goed posi en cb digi ook posi en een week later van mvm vet positief ik dacht dan moet die matcare ook positief zijn nou echt niet heel licht streepje dus die dingen zijn echt waarderloos meis gefeliciteerd met je testen je bent echt zwanger hoor
Prijs is indd ok voor iest wat voor de tering niet werkt haha bij allebei mijn zwangerschappen deden ze het niet terwijl andere echt een vette streep hadden