Hallo dames, deze keer word ik geen wijs uit mijn tempratuurkaartje ik heb cycles varieerend van 28 tot 33 dagen. met meestal een eisprong tussen dag 14 en dag 18/19 en een lutale fase van 12 dagen vrijdag zat ik op dag 14 een had ik een positieve ovulatie testen ( de streepjes waren even dik, temp was 37.0 dus geen eisprong waarschijnlijk) zaterdag dag 15, weer postieve ovu test (streepjes even dik, temp was 36.8) zondag dag 16, negatieve ovutest tempratuur 36.6 maandag dag 17 negatieve ovutest tem 36.8 dinsdag dag 18 (vandaag) negatieve ovutest, temp 36.5 ________________________________________________________ ik ben dus even de weg kwijt, want ten eerste normaal heb ik altijd een ovutest waarbij de test streep tijdens mijn ovulatie donkerder is dan de controlestreep (op zich niet erg want even dik geeft ook een ovulatie aan) ten 2de, normaal ben ik een dip gewent (ovulatie) en daarna stijgt me tempratuur, nu blijft hij een beetje laag hangen.... dus wat denken jullie, zelf denk ik misschien op dag 15,5 een eisprong gehad te hebben. me temp was redelijk laag, positieve ovutest, maar had me tempratuur dan nu niet veel hoger geweest moeten zijn
helaas heb ik op dit moment ook een vreemd kaartje wat niet omhoog wil, terwijl ik toch dacht dat ik mijn ei al had... de temp wil niet echt omhoog hier.... Denk dat je toch nog moet afwachten... misschien wilde je ei ook springen, maar is dat niet gelukt en gaat je lichaam dat weer proberen?