Hoi meiden, Ik weet dat er al erg veel besproken is over dit onderwerp, maar ik heb gezocht en kan zo snel niet het antwoord op mijn vraag vinden. Ik ben begonnen met de ovulatietesten van sensitest. En ik ben denk ik op dag 14 of 15 van mijn cyclus begonnen en heb al een paar dagen ovulatiepijn. Nu ben ik laat begonnen omdat ik de testen door het weekend wat later kreeg. Maar ik had een lichte 2e streep. Kan het zijn dat dan mijn piek/eisprong al geweest is? En dat ik daardoor nog een lichter streepje heb? Dit is pas de eerste keer dat ik ze gebruik, dus het is allemaal wat nieuw. Mijn cyclus is 28 - 31 - 28.. dus hij zou misschien al geweest kunnen zijn. plus ik ben niet zeker van het begin van mijn cyclus.. eerst lichtroze verlies 2 dagen.. toen een beetje bloed 2 dagen (zeeeer licht en zo bouwde het zichzelf op.. heb dus maar een dag gegokt) en daarna heel kort anderhalve dag bloed. Sorry voor het hele verhaal!! Volgende keer houd ik het korter Kortom, kan mijn eisprong al geweest zijn? Dank jullie!! Groetjes
bij een ovulaitietest zie je eigenlijk altijd wel een 2e streepje maar te licht om positief te zijn! Ik denk dat je gewoon moet doortesten! Succes!