Haha, gelukkig! Dat was mijn doel. Ik heb nooit gewerkt met ovulatietesten of temperaturen. Ik had seks wanneer ik zin had en gooide er af en toe een testje tegen aan. Daar moet je wel tegen kunnen want je zult veel negatieve testen krijgen. Net als met mijn vorige zwangerschap voelde ik mij op een gegeven moment gewoon niet lekker en voila... positieve test. Is er trouwens getest bij jou op een traagwerkende schildklier? Dat kan namelijk ook zorgen voor een onregelmatige cyclus.
Grappig. Bij mij zeiden ze in het ziekenhuis dat een langere cyclus geen invloed heeft voor de kwaliteit van je ei. En mijn cyclussen van 43 dagen vonden ze echt niet onregelmatig. Tevens ook gewoon eisprongen. Zolang je gewoon een eisprong hebt , heb je net zoveel kans als bij een cyclus van 28 dagen, al dus hier in het ziekenhuis Alleen door de langere cyclyssen heb je per jaar minder rondes en dus minder kansen dan iemand met een cyclus a 28 dagen Hier ook een zwangerschap bij eisprong op dag 29
Iedere gyn zegt weer wat anders geloof ik. Ik heb vandaag een vrolijke dag. Ik ga dit weekend lekker naar Frankrijk met 2 vriendinnen, dus even lekker niets met ovulatiesticks, eisprongen en zwanger worden te maken. Ik zit nu weer in mijn 'het komt vanzelf goed'-modus. Zal ook wel een hormonending zijn hè? Dat ik de andere dag weer wakker word met de gedachte 'dit gaat nooit lukken', terwijl hallo, hoe lang ben ik nou eigenlijk bezig? Ik moet mezelf gewoon niet vergelijken met anderen.. Soms zo frustrerend als je hoort dat mensen ook 10 jaar aan de pil zijn geweest, meteen een regelmatige cyclus hadden en in ronde 3 zwanger waren. Dan zou ik nu al 3 maanden zwanger zijn. Maar! Ik zit nu in mijn positieve flow dus daar moet ik even in blijven
Haha, heerlijk. Beetje stemmingswisselingen misschien of valt dat mee? niet met het weer te maken toevallig? Ik heb dat zelf ook hoor. Je bent hormonaal toch wat uit balans, anders had je wel een regelmatige cyclus gehad immers. Dus kan heel goed. Maar geniet van je positieve dagen en lekker van je weekendje weg!! En dan daarna komt vast die positieve ovulatietest snel. Ontspanning schijnt goed te zijn voor de hormoontjes.
Hee meis, ik haak zo maar even in, je zit nu lekker in france lees ik dus even de gedachten op wat anders!! Heel goed van je! Maar evn een vraagje, slik je ook evt iets van een homeopatisch supplement? Ik had voorheen altijd een normale cyclus maar nu na een aantal operaties verder kan ik er ook niet echt een pijl op trekken, is dan niet te vergelijk met jou vorige cyclus maar ik had de eerste maanden pas op dag 21-22 of 23 m'n eisprong en ben sinds eind december Agnus Castus gaan slikken en binnen 2 weken kwam m'n eisprong op dag 18. Scheelde met de cyclus ervoor 5 dagen!! Miss het proberen waard?? Super knap dat je in zo'n korte tijd al 2 kg lichter bent! Ik moet ook min 5 kg kwijt maar m'n motivatie is nu ver te zoeken, t zwanger worden beheerst me teveel en ben er echt unhappy over. Binnenkort een cyclusanalyse, benieuwd wat er uit komt. Veel plezier dit weekend!