Etos Zwanger worden

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mokkeltj, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    hoi hoi meiden...

ik slik nu al een tijdje etos zwanger worden maar ik heb het idee dat het niet werk ofzo!

het moet je cyclus helpen weer op tijd tekomen en nog duurd het bij 38dagen dat me nod eindelijk er weer is...
    en toch heb ik hier veel goede dingen over gehoord ik blijf het maar slikken wegens de foliumzuur en de vitamine enz...
    maar toch ik had echt verwacht dat je nod gewoon weer netjes rond de 28 dagen zo komen hierdoor

hebben jullie hier ervaring mee?

2. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Hoi,

Ik slik deze tabletten ook, ik zie het meer als ondersteuning hoor. Ik denk niet dat het een wondermiddeltje is wat ervoor zorgt dat je cyclus keurig 28 dagen is, anders hadden denk ik de artsen het wel standaard voorgeschreven als iemand stopt met de pil... Ik zie het zo: baat het niet dan schaad het niet.
    Ps: volgens mij is er ergens een enorm lang topic over dit onderwerp... een club zelfs dacht ik... even zoeken en je hebt hem!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij mij verkorte hij wel wat van 38 naar 33 naar 31 en zwanger. werkte volgens mij dus wel.

4. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Ik slik het ook en bij mij was het eerst ook erg onregelmatig en de laatste maanden is het wel wat regelmatiger worden. Dus ik blijf m zeker doorslikken.

5. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg

Deel Deze Pagina