Na het fiasco vorige maand heb ik dus toch niet geluisterd naar de Gyn ,en heb toch ovu testjes gebruikt Mijn laatste periode was 16 maart Volgens mij is mijn ei in de war..... Ik zie nu 3x een duidelijke streep. Ik zal vanavond mijn FF kaartje er even bijplakken. Mijn temp komt deze maand niet boven de 36.7.....echt heel vreemd
En op welke dagen zie jij een duidelijke streep? Een positieve ovutest is geen garantie voor het springen van een eitje. Zolang je temp niet stijgt heb je geen eisprong gehad.
Duidelijke strepen inderdaad. ....., maar ik zie bij geen een een streepje wat minstens even donker is dan de controlestreep? Pas dan heb je namelijk een positieve ovulatietest en die zie ik nog niet in je rijtje helaas. Dus kan prima kloppen dat je je eisprong nog niet gehad hebt. Vorige cyclus duurde 34 dagen. Dan kun je je eisprong verwachten vanaf dag 16 tot en met dag 24 van je cyclus. In dat geval kan je eisprong dus nog goed plaatsvinden. Ook kan deze cyclus weer langer zijn dan 34 dagen. In dat geval kan je eisprong ook nog komen. Doortesten dus. Temeer ik je laatste test al vrij donker vindt. Goede kans dat je eisprong in aantocht is.....
Ik zou volgens mijn app op de 1ste mijn ei moeten krijgen maar mijn temp geeft het echt niet aan.... Ik vind de test 30ste de 2de en nu van de 6de wel donker. De cyclus van 34 is van 2 maanden geleden ik moet mijn bannen nog updaten.
Deze testjes zijn echt nog niet donker genoeg. Gebaseerd op wat ik zie is je eisprong nog niet geweest. Sucses en nog even doortesten.
Een app? Heb je een app die echt in je lichaam kan kijken? Een app geeft slechts een indicatie en gaat uit van gemiddelden. Een app is veel minder betrouwbaar dan ovulatietesten (welke specifiek van jouw urine gebruik maken) en temperaturen (jouw eigen temperatuur). Je lichaam zal je ei ook zeker niet laten springen, omdat een app zegt dat ie dat moet doen . Kortom: houd het bij ovulatietesten en temperaturen. Vele malen accurater en betrouwbaarder! Komende dagen nog even doortesten. Kijken of de streepjes nog donkerder worden.
Die van de 6e is wel het donkerste tot nu toe. Best kans dat je morgenochtend een temp verhoging hebt en je eisprong. Je temp is ook gedipt vandaag, wat een teken kan zijn (hoeft niet uiteraard)
Juist Door de app weet ik ongeveer wanneer ik zou moeten starten met de testen, ik heb niet gezegd dat de app het ook precies kan vertellen. ..... Het gaat mij erom dat mijn temp in vergelijking met de andere maanden rond dezelfde tijd (rond 37 graden ) toch een heel stuk lager ligt.....en dat de testen deze keer toch duidelijk schommelen in duidelijkheid. Maar we klussen vrolijk verder. ...scheelt naar de sportschool gaan verbrand genoeg met het geklus deze maand.
De 6e lijkt mij ook t donkerst en bij mij waren ze ook niet altijd even donker of donkerder dan de controlr streep. En wel een eisprong (vastgesteld dmv echo). Ik zou ff doorfeesten en duimen maar
en vanmorgen weer 36.4 mijn verwachte menstruatie staat op de 15de dus over een week...... dan zou het toch veel te kort zijn om nog te kunnen lukken ?
Als je eisprong later is (zoals nu blijkbaar) dan schuift je nod ook op Je zit nu op dag 24. Stel dat je ei vandaag springt dan zal je nod rond dag 38 liggen (over 2 weken dus).
dat zou dus betekenen dat mijn cyclus wel heel erg lang zal gaan zijn voor mijn doen. Het wordt echt steeds vreemder lijkt wel..... Dus toch maar weer richting de action voor meer ovu testjes
Ja klopt.... tenzij je een lf hebt van 10 dagen. Dan wordt je cyclus 34 dagen en dat heb je al eerder gehad zie ik. Overigens als de test van 6-4 posi was vind je ei pas maximaal 2 dagen daarna plaats en dat is vandaag. En je temp stijgt pas na je ei (dat zou dan morgen moeten zijn)
Gisterenavond nog geklust. .....maar om eerlijk te zijn heb ik na al het klussen van deze maand niet echt veel plezier meer in het klussen het begint op "werk" te lijken *zucht* Maargoed vandaag nog maar een keertje en dan volgende maand maar weer eens met frisse moed denk ik
Ik denk dat je gelijk hebt want hij word al weer lichter naar mijn idee, jammer genoeg had ik gister geen ovulatietestje meer dus heb ze vandaag maar vlug gehaald zodat ik eventueel nog kon doortesten ......maar lijkt me nu wel overbodig
Hij is vandaag duidelijker dan die van de 6e. Hij lijkt zelfs te pieken nu. Ik denk dat je een latere eisprong krijgt en dus ook een langere cyclus. Balen dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt zeg