Hooi, allemaal nog de beste wensen! hier 4 dagen na m'n ei een heeeeeel klein beetje lichtroze bloed. dat kan wat betekenen... maar de laatste twee ongi;s werd ik al een week na me ei ongi zo ongeveer. dus ik hoop niet teveel, want wellicht start de ongi dus gewoon weer heel snel. die vroege ongi start echter wel altijd met de begindagen bruin bloed. Iemand ervaring??
ik zou zeggen innestelingsbloeding! want 4 dagen na ei is veels te vroeg om ongi te worden toch?? je wordt normaal 14 dagen na je ei pas ongesteld!!! spannend...!!!
Je lf hoort ongeveer 14 dagen te zijn, maar tussen de 10 en 18 kan. Echter heb je ook vrouwen die een te korte lf hebben van een paar dagen. Helaas heeft het eitje dan geen tijd om in te nestellen waardoor je heel moeilijk zwanger kan raken. De innestelling is meestal 5 tot 8 dagen na je eisprong. Ik hoop natuurlijk dat ts een innestelling heeft, maar omdat ze al aangaf dat ze de laatste keren ook al snel ongesteld word zou ik de vlag nog niet uithangen. Deze cyclus afwachten en als ze wel ongi word, naar de ha om het voor te leggen. Succes gewenst TS.
Hoi, Mocht ik inderdaad toch ongi worden dan kijk ik het nog een maand aan en ga dan naar de ha. dit is natuurlijk pas mijn 4e ronde. Maar er is wel een duidelijke lijn te zien dat de maand steeds korter wordt. Ik houd jullie op de hoogte!!
Hey. Ik heb ervaring. 4 dagen na mijn ei last van bloedverlies. Dan even niks en dan oudbloed verlies tot mijn ongi doorzet. Ik moet hiervoor naar het ziekenhuis. Hopen dat ze iets vinden en het op kunnen lossen. Ook ik had wel eens de hoop op innestelingsbloed. Maar bij mij was dat het helaas niet. Als je het volgende maand weer hebt zou ik even naar de huisarts gaan als ik jou was. Succes ermee en hopen dat het bij jou toch iets anders betekend!