Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pruts27, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Dag dames,
    We zijn sinds een tijdje bezig met nr. 2. Nu ben ik 21 juli voor het laatst ongesteld geweest, maar de testen op 21 aug en afgelopen vrijdag waren negatief (Kruidvat) :(. Normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus (kan één of twee daagjes tussen zitten). Met Patrick heb ik pas later getest en toen was de uitslag een heel licht streepje. Wat denken jullie? Morgen testen met ochtendurine?

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Met de zwangerschap van je zoon in het achterhoofd kan het natuurlijk dat je ook een volgende zwangerschap pas later positief test. Toen ik zwanger was was de test ook pas 4 dagen na NOD positief genoeg om blij te zijn... (Helaas was de teleurstelling een paar weken later deste groter)
    Als je echt normaal altijd netjes op tijd ongesteld wordt, dan lijkt het er toch wel op dat je stevig 'over tijd' aan het raken bent.
    Spannend!
    Als je weer test zou ik het in ieder geval met ochtend urine doen ja.

Moet er wel bij zeggen dat de kruitvat-testen wel ongelooflijk gevoelig zijn, dus met een week over tijd zou die toch bijna al wel iets op moeten pikken...
    Laat je het morgen even weten?

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Ik zou ook een testje doen!! Succes;)

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vanmorgen test gedaan, maar weer negatief. Een paar uur later bleek wel waarom :(. Volgende keer ga ik testen als ik een maand over tijd ben ;). Je kan er niets aan doen, maar de teleurstelling blijft toch weer elke keer.
    Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    O jammer meis :( hopelijk volgende rond meer geluk.

Deel Deze Pagina