Ja Ik hoop het ook wel Marja wat is goed nieuws als het positief is moet ik da hier thuis gaan uitlegge en als het negatief is ja dan moet er een andere rede zijn waarom ik overtijd ben ;s;o
Als je niet zwanger bent, kunnen er redenen genoeg zijn waarom je nu zo laat ongesteld wordt. Wie weet heb je een keer je eisprong overgeslagen waardoor je een cyclus overslaat, wordt je menstruatie tegengehouden door de stress over het wel of niet zwanger zijn, of je cyclus is gewoon wat langer doordat je eisprong pas later geweest is. Kortom het kan vanalles zijn, daar zou ik me niet direct zorgen over maken. Ik blijf voor nu voor je duimen dat 1 van de bovenstaande redenen de oorzaak is, en dat het geen zwangerschap is. Succes vandaag!
Nee nee ben al gedaan met school, was terjuist in winkel ma da was samen met mijn moeder sewwef is aleen naar winkel rijden ..
dan wacht ik nog wat verder........ben je in de mogelijkheid om strakjes een foto van de test te plaatsen? Dat is voor ons ook makkelijker om met je mee te kijken natuurlijk. En vanaf nu weer eventjes je plas ophouden he.....
Hallo,heb even mee gelezen en ben ook wel heel benieuwd naar de test!hoop voor jou dat het negatief is!je kan namelijk door die stress ook je menstruatie uitstellen,denk dat ik dat ook heb gehad,ookal willen wij heel graag zwanger worden,ik duim voor je!