Stuklopen van mijn relatie is het zeker niet ze dat is mijn eigen keuze geweest .. ;s daar kan ik geen stress van hebben we zijn nog steeds beste vrienden
leonizzie, idd zo is dat, maar je weet evengoed als mij dat zo dingen ook gebeuren dus daar moet je ook rekening mee houden vind ik dan' Maar het komt wel oké we hebben allemaal al eens afterekenen met een late menstuatie
Ja testje was negatief, maar pff geduld hebben ben al 11 dagen te laat met mijn mestruatie en het is zo irritant als ge ni weet waneer ze eindelijk zouden gaan komen .... :s
Ben je ook niet aan de pil dan? En normaal heb je een regelmatige cyclus? Kun je het er niet over hebben met je moeder, of je zus, misschien kun je je huisarts opbellen zij hebben zwijgplicht tegen over je familie....
Ik ben niet aan de pil heb een heel normale cyclus kga da echt ni over praten met mijn moeder en huisarts kan er ook niet veel aan doen e kzal wel gewoon deze maand geen eisprong gehad hebben dat ik daarom geen mestruaties krijg en ja we kijken wel tegen waneer ik mijn volgende menstruatie's moet krijgen
Voor mijn behandeling had ik nooit een eisprong & kreeg ik gewoon mijn menstruatie's dus daar kan je geen link aan leggen'
Ik was wel ongesteld maar had géén eisprong, voordat ik zwanger werd..en wat Sarah zegt, je kunt er niets van op aan.
echt niet lullig bedoeld hoor maar je bent 17 en niet aan de pil? Waarom kun je daar niet met je moeder over praten dan? Misschien zit het allemaal wat lastiger in elkaar voor je maar ik vind dat je op een leeftijd bent dat de pil echt geen gek of raar idee is hoor en dan hoeft ze dat niet gelijk te linken aan "de daad" . Maar je moeder ziet toch ook wel dat je vriendjes krijgt? Misschien valt het wel mee als je het voorzichtig brengt? Het lijkt mij niet onverstandig in ieder geval Ik denk dat je menstruatie ook uitblijft o.a. door stress, herken het van mijzelf. Maargoed mocht het wel te lang uitblijven toch even langs de ha? En je moeder echt even vertellen, misschien kan ze mee naar de dokter. Ik weet nog dat de dokter vroeg of ik aan de pil was en of dat geen optie was. zo hoefde ik het niet aan mn moeder te vragen zeg maar
En dokters hebben zwijgplicht, en aangezien je wel een vriendje hebt...Althans ga ik wel vanuit aangezien je menstruatie uitblijft dan is het wel verstandig OM aan de pil te gaan.. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik was zelf 16 toen ik zwanger werd van onze dochter, en heb het toenertijd ook aan mijn moeder verteld EN samen een test gedaan.. Inmiddels een paar jaar later maar het lijkt mij ook verstandig dat je het verteld aan je moeder of je huisarts. Bedoel alleen maar.....
Ik denk dat het wel goed zit Shall. Gebeurd vaker dat mensen lang niet ongesteld worden en zoals je al aangaf de situatie met je ouders kunnen daar ook een grote roll van mee spelen dat je menstruatie uit blijft. Probeer je zo min mogelijk zorgen te maken anders wordt het er alleen maar erger op. Succes! Ik zou wel even de huisarts bellen anders blijf je maar stressen. Ze zijn er om je te helpen.
Toen da ik die ben gaan hale bij de dokter zei hij da ik moest wachte tot eerste menstruatie dag en dan beginnen in nemen maar men menstruaties zen er nog steeds ni ;s dus ik kan er ook ni mee beginne