Bang voor miskraam na doodgeboorte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elisah, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisah

Elisah Niet meer actief

Hallo dames,Ik ben nu zwanger en helemaal blij natuurlijk. Maar ben zo enorm bang dat ik een miskraam krijg aangezien we in oktober ons kindje met 20 weken zijn verloren. Hoeveel procent kans is de kans dat je een miskraam krijgt na een doodgeboorte? De eerste angstige 3 maand telt bij ons ook al niet meer.
    Wie heeft dit nog meer gehad?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Jeetje snap je onzekerheid. .. is jullie bekend waarom het een vroeggeboorte is geworden? Ik heb geen verstand van kans op herhaling enzo. Maar lees wel vaak dat vrouwen die dit meegemaakt hebben tijdens een volgende zwangerschap onder controle van een gynaecoloog komen en nauwlettend in de gaten worden gehouden. Dus misschien eens informeren? Ik feliciteer je bij deze en hoop op een goede zwangerschap voor jullie!

3. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ze denken dat hij een bepaald syndroom had, en wat dat zouden ze pas echt kunnen onderzoeken als hij ter wereld was gekomen. . Gynaecoloog kan je pas met 10 à 12 weken terecht, slaat nergens om!! Ben ik ook heel boos om. Maar gelukkig wil de verloskundige me al snel zien, met 2,5 week al.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Misschien dan gaan voor de onderzoeken zodat het misschien al iets uitgesloten kan worden? Hoewel niet alles van te voren al te zeggen is. Wel fijn dat je al bij de vk terecht kan!

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Begrijp je onzekerheid, hier mijn zoontje na een zwangerschap van 23 weken verloren. En deze zwangerschap is ook erg spannend. Ik word nu heel goed in de gaten gehouden door de gynaecoloog en leef echt van afspraak tot afspraak maar het blijft eng.

Ik denk niet dat je door je vroeggeboorte per se meer kans hebt op een miskraam. En de kans is hoe dan ook een stuk groter dat het goed gaat!

Deel Deze Pagina