Hallo iedereen, Hier zit ik dan weer in het holst van de nacht op mijn computer omdat ik niet kan slapen van de pijn! Het is zo dat mijn baarmoeder drukt op mijn rechter urineleider en nier en dat dat voor helse pijnen zorgt! Ik heb drie dagen begeleiding gekregen in het ziekenhuis en mocht nu naar huis met de nodige pijnstillers. Overdag lukt tamelijk; de nachten zijn een hel! Met de sterkste pijnstiller kan ik drie uren deftig slapen. Ik ben eerlijk gezegd een beetje radeloos op dit moment! Ze kunnen mij niet zeggen hoe lang die pijn zal aanhouden... Ik weet niet hoe lang ik het zal trekken met die weinige uren slaap? Bovendien zit ik mentaal gewoon eventjes helemaal door! De deugddoende vakantie met het vliegtuig waar ik zo hard voor gewerkt en naar verlangd heb, heb ik moeten annuleren. En dan speelt nog het feit dat ik me helemaal niet goed voel om veel medicatie te nemen. Als iemand mij nu zou garanderen dat ik binnen drie maand een gezonde baby heb, dan zou het allemaal een stuk draaglijker worden!
Wat vervelend van de pijn, en van je vakantie Konden ze je verder helemaal geen tips geven?? Helpt het ook niet om in een bepaalde houding te liggen? (op een zij, op de "goede" kant? Of met je benen iets hoger?) Heel veel sterkte..!
Bah! Wat een rotsituatie.. En dat is zacht uitgedrukt! Ik heb helaas geen tips voor je, heb er ook helemaal geen verstand van, maar wilde niet alleen lezen en weer verder gaan. Ik kan mij zo voorstellen dat je je even helemaal niet fijn voelt. Het zit je ook echt even allemaal tegen op het moment... Ik hoop dat de pijn snel verminderd of liever nog gewoon verdwijnt en jij lekker verder kan genieten van de zwangerschap. Moeilijk hoor, niet weten waar je aan toe bent... Een hele dikke knuffel en ik hoop dat je je snel weer wat fijner voelt! Sterkte!
Ja, ik zit precies echt met een probleem dat weinig zwangere vrouwen treft! Gelukkig maar, ik gun het niemand! Aan de andere kant had ik wel gehoopt op mensen die me wat tips konden geven... Ik probeer het alvast dag per dag te bekijken en hoop dat het allemaal goed komt!
Hey! Ik heb gehad dat de kleine een zenuw klem legde in mijn lies en dat zorgde ook voor helse pijn... Verklaar me voor gek maar ik sliep in wam bad! Deed elk uur warm water maar was zoooo blij als ik ff kon slapen. .... sterkte!