Normaal gesproken ben ik altijd om de 35 dagen ongesteld,(ongeveer 35) Dit keer was het zo dat ik op dag 23 ongesteld ben geworden. Op mijn banner stond 2 juli dat ik mijn eisprong had en ben gister ongesteld geworden. Maar als ik nu een nieuwe banner ga maken moet ik dan 23 dagen rekenen of 35 of de maanden dat ik gestopt ben met de pil al die cyclus dagen optellen en de gemiddelde daarvan? Snap het even niet meer
Ik zou het gemiddelde nemen, dan kom je op 33/34 dagen. Dat lijkt mij het beste. Maar ik had zelf ook altijd 35, maar de laatste keer 49.. dus ben deze ronde gaan temperaturen, zodat ik weet wanneer mijn ei is, want die banner heeft tot nu toe nog geen 1 keer geklopt..
Ik zit een beetje in dezelfde situatie zoals je ziet. Bij mij is mijn eisprong redelijk goed op te merken dus dat is misschien ook wat voor jou om daarop te gaan letten. Zoeen banner zou ik de zenuwen van krijgen, haha!
ik zit ook in dezelfde situatie voor mn miskraam netjes 28 en nu wanneer mn lichaam zin heeft ofzo vandaar dat ik even geen banner meer heb en zie wel waar t schip strand
zo'n banner is een leuke gadget, en misschien ook nog wel nuttig als je een hele regelmatige cyclus hebt, maar als ik jou was zou ik er heel bewust geen nemen. Er zit 18 dagen verschil tussen je kortste en langste cyclus, dus wanneer je (onbewust!) vast houdt aan je banner, is de kans groot dat je je eisprong mist. Dus ik zou aanraden: banner overboord en goed op je lichaam letten; als je goed leert luisteren vertelt die je beter wanneer je ei eraan komt dan alle banners in de wereld
Ja dat is ook zo, maar zo weet ik ongeveer wanneer t zou kunnen zijn. Zou niet weten hoe je een eisprong herkend. En wil niet met ovu strips beginnen.
nee ik denk het niet want ben nu nog ongesteld. normaal gesproken duurt innestelings bloeding toch niet zo lang?(en veel)
Ik denk dat je best 2/3 dagen kunt bloeden hoor.. maar zeker weten doe ik het niet. IK zou even gaan googlen als ik jou was.
word niet veel wijzer van google agja ik beschouw het gewoon als ongi. Als later blijkt dat ik toch zwanger ben is het alleen maar mooi.
een banner is leuk als je het altijd op dezelde dag wordt en dan ook alleen nog maar als je rondes in opbouw helemaal kloppen dus 14 dagen na je ei ongesteld maar helaas is het bij meer vrouwen niet zo dan wel zo. Ik zou je als advies geven te gaan tempen als je niet met die testen aan de gang wilt. Ik ben normaal ook niet zo'n vorostander van die dingen maar vorige maand heb ik toch een poging gedaan helaas geen eitje gevonen maar deze maand ga ik het nog een keertje proberen. gelukkig heb ik er nu wat hulp bij want dag 12 heb ik een echo om te kijken hoe het ermee staat.