Onregelmatig en krampen na HSG, normaal ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlindertje1977, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1977

8 okt 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hallo, ik heb een vraag. Vorige maand heb ik een HSG gehad. De uitslag was hiervan goed en heb eigenlijk maar 2 dagen "last" gehad van buikpijn. Mijn eerste menstuatie na dit onderzoek was een aantal dagen later dan normaal (heb een regelmatige cyclus). Nu ben ik in mijn 13de dag van de cyclus (zal waarschijnlijk eind deze week mijn 1e IUI hebben) maar heb nu al steeds behoorlijke buikkrampen. Komt dit allemaal door de HSG ? Heb dat normaal namelijk nooit ! Ligt "de boel" misschien een beetje overhoop hierdoor ? Moet ik hiervoor het ziekenhuis bellen of is dit normaal ?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hallo,

Ik denk niet dat dat nu nog van de HSG is (fijn dat het goed was!)
    Het zouden ook je darmen kunnen zijn...
    Hoe gaat het nu met je?

Imke

3. Vlindertje1977

8 okt 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Imke, bedankt voor jouw antwoord. Ik heb gister mijn eerste IUI gehad, na ongeveer 4 uur wat bruine slijmerige afscheiding die 's avonds weer weg was. Heb sinds vanochtend wel steeds een trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Gisteravond en nu ben ik ook een beetje misselijk (oprispingen). Men zegt dat het misschien zenuwen zijn maar daar heb ik eigenlijk weinig last van gehad.....Enig idee wat dit zou kunnen zijn en of het kwaad kan ? IUI zal toch niet mislukt zijn ?

Alvast bedankt !

Gr.

Deel Deze Pagina