Is het normaal dat je bij 34 weken zwangerschap nog geen lekkende tepels hebt? Het is mijn 3de zwangerschap en bij de eerste 2 had ik het vrij vroeg en nu nog steeds niet! Vanaf wanneer begint dit normaal?
Ik heb er uberhaupt geen last van gehad, denk dat het dus vrij normaal is (en de bv kwam bij mij normaal op gang).
Ik heb er ook geen last van en moet zeggen ben er enorm blij om lijkt mij maar niets dat gelek hahaha
Ik heb tijdens de zwangerschap ook geen last gehad van lekkende tepels.. nu in tegendeel houden ze niet op met lekken.. ik geef geen borstvoeding dus het hoort snel een keer op te houden.. het kan dus nog komen! ook na de zwangerschap
ik heb ze ook nog niet en ben ook 34 weken zwanger. ik zit er ook niet echt op te wachten. het zal nog genoeg lekken als ik straks borstvoeding geef. ik heb nog tijd zat 8)
bij mij begon dat op 24 weken, maar ik dacht juist dat dat niet hoorde tot de gyn zei dat dat bij iedereen anders is en dat het wss ook komt omdat ik van een A naar een grote B ben gegaan en dat in een paar weken tijd ik zou het liever niet hebben, geloof me maar, echt aangenaam vind ik het niet groetjes
had het bij de eerste al snel en nu maar heeel af en toe. Geen zwangerschap is het zelfde blijkt maar weer.
Jeetje had niet verwacht dat het zo verschillend kon zijn! Ik denk dat ik zo te horen wel blij mag zijn dat ik het (nog) niet heb
Kheb hier ook nog helemaal geen last van, mijn borsten zijn ook niet eens zo super gegroeid, 1 cupmaatje maar..
meid wees blij! ik lekte al met 16weken en niet zo'n klein beetje ook. ik slaap snachts met een handdoek en gebruik voor overdag van die pads/compres dingen voor in bh. was het 1x vergeten en mn shirt was helemaal doorweekt