licht mijn tandarts mij op?

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo Meiden

ik had een brug geplaatst gekregen... na 7 jaar brak deze op een vreemde plek, had niet mogen gebeuren zei mijn tandarts.

hij ging contact opnemen met tandtechnisch centrum dat de brug had gemaakt.

een brug hoort zeker 10 jaar mee te gaan..zei hij zelf..

maanden iets gehoord.... ik weer contact opgenomen.

de voortste kroon van de brug was nog intact en zit nog vast...dus ipv een nieuwe brug is er een kroon naast geplaatst... ( 2 losse dus nu ipv 2 kronen aan elkaar ( ik knars erg dus dat was een sterkere constructie )

nu krijg ik toch ineens een rekening.... ja zegt mijn tandarts.... betaal mij alleen het stuk maar dat je vergoed krijgt van het ziekenfonds...

dus ik zei... maar dan ben ik al door m,n max tegoed van dit jaar heen???? en wat dan als ik verderop in het jaar ook nog behandeld moet worden???? hij zei dan regelen we wel wat... dat hoef je dan niet te betalen????

ik vind dit zoooo vreemd.... als hij nog helemaal niet stuk zou mogen gaan dan moet het mij toch niets kosten???

gr Jose

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik vind dit inderdaad erg vreemd, ik zou toch even vragen of er niet een garantie oid op zit...

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heel vreemd dit. Ik zou dit even verder uitzoeken en hier niet gelijk mee akkoord gaan!

Deel Deze Pagina