5 dagen voor NOD is echt te vroeg he?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lara1982, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik heb 5 dagen voor NOD getest (heb testen genoeg hihi) en natuurlijk negatief;) maar dit is ook wel een beetje vroeg he:) Of zie je met 5 dagen voor NOD toch meestal wel iets?

Sowieso snap ik mn banner niet mijn cyclus duurt meestal 26 dagen, dag 1 is de dag dat ik ongesteld word en op dag 27 weer opnieuw. Dus dag 27 is dan toch weer dag 1 van mijn nieuwe cyclus? Snap dan niet waarom er staat 5 dagen tot testen terwijl mijn NOD pas woendag is dus vanaf nu nog 6 dagen?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja tis wel erg vroeg inderdaad. Ik begrijp het wel, maar het heeft gewoon echt geen zin om te vroeg te testen het kan namelijk nog alle kanten op. Ik zou aanraden voortaan gewoon te wachten tot minimaal 1 dag na je nod. Dat is wat ik altijd deed althans.

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ik heb op een dindsdag positief getest terwijl mn nod de zondag erna zou zijn.. 5 Dagen voor nod dus....
    Het kan wel maar hoeft natuurlijk niet :)

je banner is gewoon optimistisch haha die vind dat je op de laatste dag van je cyclus moet testen haha

hoop dat t raak is meis!

4. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Oke haha nou ik hou lekker dag 27 aan dan:p
    Ja weet het ik test ook nooit voor mijn NOD eigenlijk, sterker nog bij mijn dochtertje heb ik pas getest toen ik een week overtijd was maar ik had ineens testdrang:) en heuuuuuuuul veel testjes liggen:p

Maar jullie mogen vooral zeggen dat ik veeeeeeel te vroeg heb getest hoor dat brengt mij weer tot positieven hahaha

5. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Hi hi, hier nog iemand met ongelooflijke test drang. Tja, je wilt gewoon z.s.m. weten dat het raak is als het zo is....en helemaal als je van alles voelt rommelen. Voel ik nou dingen omdat ik zwanger ben of omdat ik het hoop.....zucht. Negatieve testen bereiden je voor op misschien toch ongesteld worden....positieve testen zorgen natuurlijk voor een feestje. Ik zou zeggen....als je toch genoeg testen hebt gewoon af en toe testen.....wie weet!

6. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ja voel eigenlijk niets hoor sterker nog heb alles wat ik normaal ook heb als ik ongesteld ga worden:(
    Maar het gekke is dat je na een negatieve test altijd nog denkt misschien te vroeg? 5 dagen voor NOD kinkt dat nog logisch en misschien heb ik daarom nu wel getest zo van als die negatief is is het gewoon te vroeg. 2 dagen voor NOD test ik meestal niet want als die dan negatief is ben ik blijkbaar niet zwanger. Haha ik weet het ik ben raar:p

7. snoepjevdweek

30 okt 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 4 dagen voor NOD getest deze maand, en bij mij is het ook nog negatief hoor! Ik voel van alles, en ben zelfs misselijk naar mijn idee, maar dat had ik vorige maand ook het weekend voor mijn NOD ..

Om positief te blijven, ga ik er maar vanuit dat ik te vroeg KAN hebben getest :)

En van je veeeeeel testjes herken ik! Bij Sensitest ook een dozijn dipsticks ingeslagen haha zo jammer dat je die streepjes er niet gewoon op kan toveren ;)

8. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0

Ik hier dus ook, vandaag getets 3 dagen voor nod en jawel, negatief :(
    Ik hou er dus maar erg rekening mee dat het ook deze ronde nog niet raak is...maar toch......ik voel zo duidelijk vanalles wat ik bij m'n vorige zwangerschappen ook voelde, ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is! (en als het dan niet zo is, laat het gerommel in m'n baarmoeder en de misselijkheid dan stoppen a.u.b., geeft valse hoop) Grrrrrrr. Nou ja, indien nodig doen we zondag weer een test, ik had er vandaag vast 1 zonder ingebouwd 2e streepje ;)

Deel Deze Pagina