Wat te doen met duowagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Toen ik zwanger was van de 2e hebben we een iCandy peach gekocht omdat de oudste nog maar 1,5 was, inmiddels is hij 2 en wil hij amper nog in de wagen. Dus ik ga kijken voor een meerijdplankje Wat blijkt nu dat er op de iCandy peach geen meerijdplankjes kunnen! Heb dus een Ontzettend dure wagen voor lucht gekocht. Wou dat ik hem kon ruilen voor een gewone wagen...

Iemand hier ervaring of oplossing voor?

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
  3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja ik kan de wagen ook voor 1 kind gebruiken maar mijn oudste kan nog niet het hele stuk naar de supermarkt of stad alleen lopen daarom wil ik een meerijdplankje maarja geen enkele past op onze kinderwagen...

Ga eens kijken of hij wat oplevert op marktplaats. Het is een ideale wagen voor 2 kindjes maar dan moet de oudste wel in de wagen willen zitten

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou hem de keuze geven: of in de wagen, of zelf lopen. Heb ik destijds ook bij Eva gedaan die telkens opgetild wilde worden. En wie weet wil hij ook niet op een plankje...

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zou eerst een plankje proberen mischien kan je even een wagen van iemand lenen..en kijken hoe dat werkt want stel dat je de wagen verkocht heb en je zoontje het plankje helemaal niet fijn vindt, dan zit je met een probleempje en ben je je dure icandy wagen kwijt. kijk anders ook op ruilen.nl als je beslist het toch weg te doen.

6. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Mijn zoon wil ook niet altijd zitten, maar als ik het wil dan zal hij wel moeten.
    Beetje compromis sluiten met hem lijkt me.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik zou eerst proberen een wagen met plankje te lenen.
    stel je voor dat dat helemaal drama is.

nu moet ik zeggen mijn oudste dochter is bijna 2,5 maar die heeft in dit geval niets te willen.
    ik moet veilig kunnen lopen en niet elke keer achter de oudste aan moeten vangen.
    vaak vind ze het wel leuk moet ik zeggen hoor.
    ze voelt zich namelijk erg groot dat ze voorin mag zitten.
    ze loopt ook wel eens zelf. maar zodra ik wil dat ze weer gaat zitten dan gebeurd het ook.dan is ze maar even boos.
    gaat ook wel weer over.

8. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou eerst even het plankje met een andere wagen uit proberen. Onze dochter vindt het plankje helemaal niets, en als ik haar er opzet stapt ze er af terwijl ik gewoon aan het lopen ben. Terwijl als ik haar in de kinderwagen zet ze even heel boos en driftig is, maar zodra we lopen is dat snel weer over.

Deel Deze Pagina